۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۷

گیم‌پد جدید سونی، آغاز عصری جدید برای بازی‌های کامپیوتری

ایتنا- کمپانی سونی سرانجام از دسته بازی پلی‌استیشن 5 باقابلیت‌هایی نظیر برخورداری از میکروفون درونی و طراحی دورنگ رونمایی کرد.
گیم‌پد جدید سونی، آغاز عصری جدید برای بازی‌های کامپیوتری
کمپانی سونی سرانجام از دسته بازی پلی‌استیشن 5 باقابلیت‌هایی نظیر برخورداری از میکروفون درونی و طراحی دورنگ رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، سونی بالاخره دسته بازی پلی‌استیشن 5 را رونمایی کرد و تمامی قابلیت‌های آن را برای گیمرها افشا کرد. اصلی‌ترین طراحی این دسته‌های بازی جدید که DualSense نام‌گذاری شده‌اند طراحی دورنگ آن‌ها است. سونی همچنین نوار نور را به مرز تاچ پد این دسته‌ها انتقال داده است که در نگاه اول موجب می‌شود که دسته‌های بازی بزرگ‌تر واقعیت به نظر برسند.
 
دسته‌های بازی پلی‌استیشن 5 از میکروفون درونی بهره‌مند هستند و به‌این‌ترتیب گیمرها می‌توانند بدون نیاز به هدست یا یکدیگر صحبت کنند. دکمه به اشتراک‌گذاری در این دسته‌ها دیده نمی‌شود و جای خود را به دکمه‌ای به نام Create داده است و سونی در ماه‌های آینده کاربری دقیق این دکمه را اعلام خواهد کرد.
 
 
 
با نگاهی دقیق‌تر به بدنه پشتی DualSense متوجه می‌شویم که این دسته از پورت شارژ یواس‌بی نوع C بهره‌مند شده است. کمپانی سونی پیش‌ازاین برخی از اطلاعات این دسته‌های بازی نظیر برخورداری از دکمه‌های L2 و R2 تطبیقی را افشا کرده بود و بازخوردهای منفی زیادی دریافت کرده بود.
 
البته لازم به یادآوری است که شرکت سونی اعلام کرده است که DualSense در همراهی با فناوری صوتی سه‌بعدی این کنسول احساس جدیدی را برای گیمرها ایجاد خواهد کرد.
 
عرضه کنسول بازی پلی‌استیشن 5 برای تعطیلات 2020 برنامه‌ریزی‌ شده است و به‌این‌ترتیب تنها حدود 6 ماه تا مشاهده این دستگاه زمان باقی‌ مانده است. بااین‌وجود هنوز نمی‌دانیم که خود این کنسول با چه ظاهری به بازار عرضه می‌شود اما احتمال می‌دهیم که در آینده‌ای نه‌چندان دور جزئیاتی در این زمینه افشا خواهد شد.
 
کد مطلب: 60531
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام