کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هواوی در پی ایجاد کارت اعتباری برند خود

www.engadget.com , 28 فروردين 1399 ساعت 9:05

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که هواوی در مراسم رونمایی از همراه هوشمند P40 از کارت‌های اعتباری این شرکت نیز رونمایی کرد.


گزارش‌ها حاکی از آن است که هواوی در مراسم رونمایی از همراه هوشمند P40 از کارت‌های اعتباری این شرکت نیز رونمایی کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند چینی تاریخ درخشانی در ایده گرفتن از اپل دارند. برای مثال چندی پیش کمپانی شیائومی با تقلید از اپل ایموجی‌های هوشمند جدیدی را به کاربران معرفی کرد و نام آن‌ها را مموجی گذاشت. به‌این‌ترتیب به‌هیچ‌عنوان جای تعجب نیست که کمپانی چینی هواوی نیز در پی همین رویه از اپل تقلید کرده و کارت‌های اعتباری برند خود را ارائه کند.
 
ریچارد یو به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی هواوی در مراسم رونمایی از تلفن همراه هوشمند P40 از کارت‌های اعتباری ویژه این کمپانی رونمایی کرد. البته هنوز اطلاعات عرضه شده در این زمینه کافی نیست اما می‌دانیم که این کارت‌ها بهترین قابلیت‌های کارت‌های اعتباری را اپل را در اختیار دارند.
 

 
 
برای مثال کارت‌های اعتباری هواوی در دو نسخه فیزیکی و مجازی تولید می‌شوند. علاوه بر این، تلفن‌های همراه این کمپانی داده‌ها را در همان قالب امنی که پرداخت‌های موبایلی را مدیریت می‌کند نگه می‌دارند. سازمان UnionPay  به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان پرداخت‌ از طریق کارت اعتباری در چین از این کارت پشتیبانی می‌کند.
 
همچنین هواوی در این مراسم دلایل مختلفی را برای استفاده مشتریان خود از این کارت‌های اعتباری مطرح کرد. هزینه سالانه این کارت‌ها در سال اول استفاده از کاربران گرفته نخواهد شد و این کمپانی هزینه سال دوم را برای آن دسته از کاربرانی که مبلغ خاصی را از طریق هواوی پی خرج می‌کنند، حذف می‌کند. علاوه بر این کارت مزایای سفری زیادی دارد و کاربران پس از خرج مبلغ مشخصی در ایستگاه‌های قطار یا فرودگاه‌ها به‌صورت رایگان به سالن‌های استراحت دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این هواوی اعلام کرده است که مبلغی از هزینه‌های پرداخت‌شده توسط هواوی پی را به کارت کاربران برمی‌گرداند.
 


کد مطلب: 60527

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60527/هواوی-پی-ایجاد-کارت-اعتباری-برند-خود

ايتنا
  https://www.itna.ir