۰
plusresetminus
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

سال سخت تولید کننده‌‌های OLED در پی شیوع کرونا

ایتنا- تحلیل‌های کمپانی Omdia حاکی از آن است که تولید پنل‌های OLED به دلیل شیوع کرونا نسبت به پیش‌بینی‌های گذشته با کاهش 50 درصدی مواجه خواهد شد.
سال سخت تولید کننده‌‌های OLED  در پی شیوع کرونا
تحلیل‌های کمپانی Omdia حاکی از آن است که تولید پنل‌های OLED   به دلیل شیوع کرونا نسبت به پیش‌بینی‌های گذشته با کاهش 50 درصدی مواجه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، به‌صورت کلی سال 2020 برای تلویزیون‌های OLED  سال بسیار خوبی پیش‌بینی می‌شد. افزایش علاقه فزاینده به این فناوری در پی عرضه موج جدیدی از تلویزیون‌های ال‌جی، سونی، فیلیپس و پاناسونیک موجب شده بود تا گمانه‌زنی در رابطه با موفقیت فناوری OLED در سال جاری میلادی بسیار قوی باشد.
 
بااین‌حال عوامل مختلفی موجب خواهد شد که این فناوری نتواند رشد مورد انتظار را در سال 2020 تجربه کند. هم‌اکنون کمپانی تحقیقات بازار Omdia پیش‌بینی جدیدی در رابطه با عرضه تلویزیون‌های OLED در سال جاری ارائه داده است و کاهش عرضه 50 درصدی را نسبت به آمار پیش‌بینی شده سابق برای این سری از تلویزیون‌ها در نظر گرفته است.
 
سال سخت تولید کننده‌‌های OLED  در پی شیوع کرونا
 
کمپانی Omdia که پیش‌ازاین تحت عنوان IHS Markit شناخته می‌شد، در حال حاضر پیش‌بینی کرده است که در سال جاری تنها 3.5 میلیون تلویزیون OLED به بازار عرضه خواهد شد و این رقم بسیار پایین‌تر آمار پیش‌بینی شده 5.5 میلیونی در پایان سال 2019 میلادی است.
 
همه‌گیری ویروس کرونا در جهان تولیدکنندگان را با سختی‌های زیادی روبرو کرده است و حتی برخی از کمپانی‌ها مانند شارپ کارخانه‌های خود را به تولید ماسک‌های صورت اختصاص داده‌اند. علاوه بر این کمپانی ال‌جی که پنل‌های OLED مورداستفاده در تلویزیون‌های تجاری این روزها را می‌سازد هنوز درگیر مشکلات تولید است.
 
 بااین‌حال تهیه تلویزیون‌های OLED در حال حاضر برای کاربران عادی چندان دشوار نیست. مدل‌های 2019 این تلویزیون‌ها هنوز در انبار موجود هستند و برخی از مدل‌های 2020 نیز هنوز وارد بازار می‌شود. بااین‌حال تأثیر افت تولید این محصولات تنها به معنای آن است که روند فزاینده تولید این محصولات کاهش پیدا کرده است و قیمت‌ها آن‌طور که تصور می‌شد پایین نخواهد آمد.
 
کد مطلب: 60526
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام