۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰

احتمال عرضه آیفون 12 در 4 مدل مختلف

ایتنا- شایعه‌ها حاکی از آن هستند که مدل‌های جدید آیفون 12 در سال 2020 با پردازنده A14 و طراحی ناچ کوچک‌تر به بازار عرضه می‌شوند.
احتمال عرضه آیفون 12 در 4 مدل مختلف
شایعه‌ها حاکی از آن هستند که مدل‌های جدید آیفون 12 در سال 2020 با پردازنده A14 و طراحی ناچ کوچک‌تر به بازار عرضه می‌شوند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، برخلاف گزارش‌های اخیر که احتمال تعویق عرضه آیفون 12 تا سال آینده را تقویت کرده بودند، اطلاعات افشا شده جدید حاکی از آن است که طرح مفهومی این سری آیفون‌ها نهایی شده است و این دستگاه‌ها به‌احتمال‌زیاد در سال 2020 عرضه خواهند شد.
 
اطلاعات افشا شده حاکی از آن است که کمپانی Cupertino هم‌اکنون روی چهار مدل مختلف از آیفون 12 برای عرضه احتمالی در سال 2020 کار می‌کند. توییت‌های تحلیل‌گر فناوری به نام جان پروسر حاکی از آن است که مدل‌های استاندارد آیفون 12 در اندازه‌های 53.4 و 6.1 اینچ به بازار عرضه می‌شوند و این در حالی است که مدل‌های آیفون پرو و آیفون پرو مکس به ترتیب در اندازه‌های 6.1 و 6.7 اینچ ساخته خواهند شد.
 
 
 
علاوه بر این انتظار می‌رود که هرکدام از مدل‌های آیفون 12 با پردازنده A14 با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G به بازار عرضه شوند. گزارش‌ها حاکی از آن است که مدل‌های استاندارد آیفون 12 با دوربین دوگانه ارائه می‌شوند و مدل‌های پرو و پرو مکس این همراه هوشمند با دوربین سه‌گانه به همراه اسکنر LiDAR به فروش می‌رسند.
 
به لحاظ طراحی مدل‌های استاندارد آیفون 12 احتمالا از بدنه آلومینیومی بهره‌مند خواهند شد و این در حالی است که آیفون 12 پرو و پرو مکس با قاب‌های قوی‌تر ساخته شده از جنس استیل ضدزنگ عرضه می‌شوند. علاوه بر این، توییت‌های پروسر حاکی از آن است که طراحی ناچ در خط تولید آیفون 12 کوچک‌تر خواهد شد.
 
کد مطلب: 60524
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام