۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۹

اپلیکیشن فیس‌بوک برای گفت‌وگوی زوج‌ها با یکدیگر

ایتنا- فیس‌بوک در چند سال گذشته تلاش کرده است که برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را با علایق افراد مختلف و به ویژه جوانان تنظیم کند.
اپلیکیشن فیس‌بوک برای گفت‌وگوی زوج‌ها با یکدیگر
فیس‌بوک در جدیدترین اقدام خود اپلیکیشنی برای گفتگوی زوج‌ها با یکدیگر راه‌اندازی کرده است. این اپلیکیشن جدید “Tuned” یا «تیوند» نام دارد و کاری از تیم آزمایش محصول جدید در شرکت فیس‌بوک است. تمام تمرکز این برنامه بر آن است که دو زوج را به هم برساند و زمینه ایجاد رابطه صمیمی بین آن‌ها را فراهم کند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ورج، شرکت‌ فیس‌بوک تمام تلاش خود را می‌کند که زوج‌ها را ترغیب و تشویق کند که از طریق این برنامه با یکدیگر صحبت کنند. در حال حاضر فقط نسخه آی.اُ.اس این برنامه به بازار عرضه شده است. زوجین می‌توانند در این برنامه حالت و وضعیت روحی خود را به اشتراک بگذراند، آهنگ با هم رد و بدل کنند و یک دفترچه دیجیتال ایجاد نمایند.
 
زوج‌ها می‌توانند از طریق این برنامه، تصاویر، یادداشت‌ها، کارت‌ها و فایل‌های صوتی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. همچنین امکان استفاده از استیکرها و ریکشن (واکنش) سفارشی از طریق این برنامه وجود دارد. شایان ذکر است که استفاده از این اپلیکیشن رایگان است و هیچ احتیاجی به داشتن حساب فیس‌بوک ندارد.
 
افرادی که وارد تیوند می‌شوند، باید از همان قوانین حاکم بر فیس‌بوک تبعیت کنند. به بیان دیگر این امکان وجود دارد که اطلاعات شما برای اهداف و مقاصد تبلیغاتی استفاده شود. به طور کلی این برنامه تفاوت چندانی با سایر شبکه‌های اجتماعی که تاکنون استفاده کرده‌اید ندارد. به عنوان مثال امکان ارسال فایل و پیام در این برنامه وجود دارد. تفاوت این برنامه با سایر برنامه‌ها، اختصاص آن به زوجین و روابط عاشقانه است.
 
لازم به ذکر است که برنامه‌های مشابه با تیوند، فراوان است. این برنامه‌ها تکنیک‌های درمانی و فعالیت‌های روانشناختی در اختیار زوجین می‌گذارند و به آن‌ها این امکان را می‌دهند که با یکدیگر آشنا شوند. فیس‌بوک با ایجاد چنین شبکه‌ای، تشکیل رسانه‌های اجتماعی کوچک‌تر و  اختصاصی را آزمایش می‌کند.
کد مطلب: 60516
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام