۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۳

مایکروسافت، مدیر بخش 5G اپل را استخدام می‌کند

ایتنا- شرکت مایکروسافت تصمیم دارد رئیس بخش فناوری 5G شرکت اپل را استخدام کند. این استخدام با هدف توسعه هولولنز جدید و سایر محصولات هوشمند انجام می‌شود.
مایکروسافت، مدیر بخش 5G اپل را استخدام می‌کند

بسیاری از مدیران اجرایی و مهندسان برتر شرکت اپل، چندان معروف نیستند و هیچ‌گاه در صحنه همایش‌ها و خبرها حاضر نمی‌شوند ولی روبن کابالرو استثناء است. وی معاون مهندسی بی‌سیم این شرکت را بر عهده دارد و به توسعه چندین مدل آیفون کمک کرده است. گفته می‌شود که او در طراحی آنتن آیفون 4 نیز نقش داشته است.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ونچربیت، اکنون کابالرو به شرکت مایکروسافت پیوسته و صفحه لینکدین او نیز این مطلب را تأیید کرده است. وی شرکت اپل را در حین پیاده‌سازی برنامه توسعه مودم 5G در این شرکت ترک کرد و قصد دارد با ورود به شرکت مایکروسافت، تجربه و تخصص خود در زمینه فناوری سلولی و بی‌سیم را در اختیار کارمندان اپل قرار دهد.
 
موقعیت و جایگاه فعلی کابالرو در زمینه طراحی سخت افزاری و مهندسی فناوری در بخش هوش مصنوعی و واقعیت ترکیبی شرکت مایکروسافت است. او اعلام کرد: «پروژه‌های ویژه، هولولنز و چیزهای دیگری در راه است.» این صحبت او نشان می‌دهد که وی قرار است در بسیاری از پروژه‌های شرکت مایکروسافت ورود کند.
 

وی چهارده سال به صورت متوالی در شرکت اپل فعالیت می‌کرد و توانست نقش مهم و موثری در پروژه‌های بی‌سیم و اجزای آنتن آیفون‌ها، آیپدها، مک‌ها و تلویزیون‌های جدید اپل ایفا کند. ظاهراً قرار است که کابالرو پس از ورود به مایکروسافت، عملکرد بخش بی‌سیم و سلولی کامپیوترهای سرفیس و سایر دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی را بهبود ببخشد.
 
امروزه هولولنز یکی از محصولات کلیدی شرکت مایکروسافت است و این شرکت می‌تواند با بهره‌گیری از تخصص کابالرو در زمینه مهندسی سلولی، پیشرفت قابل توجهی در این دستگاه ایجاد کند. هدست فعلی این شرکت از بلوتوث و وای‌فای برای ارتباطات خود استفاده می‌کند ولی از قابلیت‌های سلولی بی‌بهره است. او می‌تواند تحولی بزرگ در این دستگاه‌ها ایجاد کند.
کد مطلب: 60513
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام