۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۳

محدودیت در فوروارد کردن پیغام‌ها در واتس‌اپ

ایتنا -  اگر کاربری در واتس‌اپ پیامی را دریافت کند که قبلا ۵ بار فوروارد شده باشد، فرد فقط می‌تواند آن را به یکی از چت‌های مورد نظر خود ارسال کند.  
محدودیت در فوروارد کردن پیغام‌ها در واتس‌اپ

واتس‌اپ برای جلوگیری از گسترش اخبار جعلی اعلام کرده اگر کاربری در واتس‌اپ پیامی را دریافت کند که قبلا ۵ بار فوروارد شده باشد، فرد فقط می‌تواند آن را به یکی از چت‌های خود بفرستد.

به گزارش ایتنا از مهر، در عصری زندگی می‌کنیم که انسان‌ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر بیش از گذشته به اپلیکیشن‌های پیام رسان متکی هستند و این امر مضراتی دارد که یکی از آنها گسترش اخبار جعلی است. درهمین راستا واتس‌اپ نیز برای مقابله با گسترش اخبار جعلی اقدام تازه‌ای در نظر گرفته است.

 واتس‌اپ در یک پست وبلاگی اعلام کرد: شاهد افزایش قابل توجه تعداد پیام‌های فوروارد شده در پلتفرم خود بوده ایم. هرچند بسیاری از این پیام‌ها بی‌ضرر هستند( مانند ویدئوهای کوتاه)، اما این روند به گسترش اخبار جعلی دامن می‌زند. 

 در ادامه آمده است: ما معتقدیم برای آنکه واتس‌اپ همچنان محیطی مناسب محاورات خصوصی بماند، باید روند گسترش چنین پیام‌هایی کندتر شود.

این نخستین باری نیست که واتس‌اپ چنین اقدامی را اجرایی می‌کند. پس از آنکه فیس بوک(شرکت مادر این اپلیکیشن) و واتس اپ در سال ۲۰۱۸ متهم شدند نقش پررنگی در گسترش خشونت در هند داشته‌اند، واتس اپ تعداد دفعات فوروارد کردن یک پیام را از ۲۰ به ۵ بار کاهش داد.
 
کد مطلب: 60505
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام