۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰

مشخصات هر چهار مدل آیفون 12 منتشر شد

ایتنا- از سال گذشته تاکنون بسیاری از منابع آگاه اعلام کرده‌اند که شرکت اپل می‌خواهد چهار مدل آیفون 12 به بازار عرضه کند. اکنون برخی از مشخصات احتمالی این مدل‌ها پیش از عرضه، منتشر شده است.
مشخصات هر چهار مدل آیفون 12 منتشر شد
کاربران با تمام وجود تمایل دارند که بدانند گوشی‌های پرچمدار شرکت اپل که قرار است امسال به بازار عرضه شود، چه مشخصات و توانمندی‌هایی خواهد داشت. از سال گذشته میلادی تاکنون بسیاری از منابع آگاه اظهار نظرهایی در این زمینه کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که اپل می‌خواهد چهار آیفون 12 روانه بازار کند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، به‌تازگی یکی از منابع آگاه برخی از مشخصات احتمالی این چهار مدل آیفون را پیش از عرضه به بازار اعلام کرد. سایز این چهار مدل به این صورت است که. کوچک‌ترین مدل دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی، یک مدل دیگر دارای نمایشگر 6.1 اینچی، مدل “Pro” دارای نمایشگر 6.1 اینچی و مدل “Pro Max” دارای نمایشگر 6.7 اینچی خواهد بود.
 

قرار است شاهد تفاوت‌هایی در بدنه این آیفون‌ها  باشیم. به عنوان مثال در بدنه آیفون‌های “Pro” و “Pro Max” از فولاد ضدزنگ استفاده خواهد شد. بدنه دو مدل دیگر قرار است که از جنس آلومینیوم باشد. هنوز نام این آیفون‌ها نهایی نشده است ولی با توجه به سابقه اپل در نامگذاری، انتظار می‌رود که مدل‌های پرو و پرو مکس به همین شکل نامگذاری شود.
 
قرار است که دو مدل کوچک، دو دوربین، تراشه A14 و فناوری 5G را پشتیبانی کنند. دو مدل بزرگ‌تر سه دوربین و یک حسگر لیدار خواهند داشت. این دو مدل دارای تراشه A14 و مجهز به فناوری 5G هستند.
 

برخی از کارشناسان و متخصصان بر این باور هستند که عرضه این مدل‌ها در سال 2020 اتفاق نمی‌افتد و احتمالاً در سال 2021 انجام می‌شود. برخی از منابع آگاه بر این باور هستند که اپل تصمیم داشت این گوشی‌ها را امسال روانه بازار کند ولی کاهش تقاضا برای گوشی‌های هوشمند اپل را بر آن داشته است که قدری صبر کند تا تب ناشی از کرونا بر اقتصاد جهان فروکش کند.
کد مطلب: 60503
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام