۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۱

افزایش سرعت به ۵۰ مگابایت با تعویض مودم

ایتنا - نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت: هنوز مودم‌های مشترکان تعویض نشده و با تعویض مودم متوسط سرعت به حدود ۵۰ مگابیت خواهد رسید.
افزایش سرعت به ۵۰ مگابایت با تعویض مودم

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار نمودار مقایسه‌ سرعت اینترنت مشترکان قم، قبل و بعد از نصب VDSL گفت: با تعویض مودم، متوسط سرعت کاربران به حدود ۵۰ مگابیت می‌رسد.

به گزارش ایتنا از مهر، در پی آغاز اجرای پروژه ارتقای فناوری اینترنت خانگی از ADSL به VDSL از روز گذشته در تهران و قم، سجاد بنابی در توئیتر عکسی از مقایسه‌ سرعت اینترنت مشترکان قم، قبل و بعد از نصب VDSL منتشر کرد.
 

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به ارتقای سرعت اینترنت کاربران VDSL نوشت: هنوز مودم‌های مشترکان تعویض نشده و با تعویض مودم متوسط سرعت به حدود ۵۰ مگابیت خواهد رسید.

وی این موضوع را یک جهش خوب عنوان کرد و ادامه داد: البته تنها ۳۳ درصد کاربران در قم، به تعویض مودم، بله گفتند و مابقی همین ارتقاء سرعت را کافی می‌دانند.

به گفته بنابی، ارتقا سرویس اینترنت خانگی در تهران از امروز آغاز شده است.

به گزارش مهر، مطابق با اعلام وزیر ارتباطات، پیاده سازی سرویس VDSL فعلا برای مشترکان اینترنت خانگی شرکت مخابرات ایران و یکی از اپراتورهای اینترنت در برنامه است و قرار است تا ۲۷ اردیبهشت ماه (روز جهانی ارتباطات)، حدود ۸۰۰ هزار مشترک در تهران این سرویس را دریافت کنند.

گفته شده که با جایگزینی سرویس VDSL به جای ADSL سرعت اینترنت کاربران خانگی حداقل ۴ برابر می شود.
کد مطلب: 60482
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
مودم رایگان بدید . الان یک مودم کمتر از 300 هزار تومن نیست. مسولان گرامی مردم مثل شماها درامد میلیونی ندارند :) .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام