۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰

امکان پست استوری‌های اسنپ چت روی سایر پلتفرم‌‌ها

ایتنا- اسنپ چت بالاخره پس از مدت‌ها انتظار قابلیت جدیدی را عرضه کرد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند استوری های پست شده در این شبکه اجتماعی را در پلتفرم‌های دیگر خود نیز به اشتراک بگذارند
امکان پست استوری‌های اسنپ چت روی سایر پلتفرم‌‌ها
اسنپ چت بالاخره پس از مدت‌ها انتظار قابلیت جدیدی را عرضه کرد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند استوری های پست شده در این شبکه اجتماعی را در پلتفرم‌های دیگر خود نیز به اشتراک بگذارند
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی اسنپ چت در حدود یک سال پیش از قابلیتی به نام App Stories رونمایی کرد که به نرم‌افزارهای سوم شخص اجازه می‌داد تا استوری‌های ساخته شده در نرم‌افزار اسنپ چت را در سرویس خود قرار بدهند. عرضه این قابلیت تاکنون به تعویق افتاده بود اما سرانجام اسنپ چت آن را برای کاربران خود عرضه کرد.
 
این قابلیت هم کنون روی چهار نرم‌افزار به نام‌های Triller، Squad، Hily و Octi فعال است و رفته‌رفته نرم‌افزارهای بیشتری به این فهرست افزوده خواهند شد. هم‌اکنون کاربران اسنپ چت که از نرم‌افزارهای ذکرشده استفاده می‌کنند می‌توانند حساب‌های کاربری این نرم‌افزارها را به هم متصل کرده و استوری های پست شده در اسنپ چت را در این نرم‌افزارها نیز نمایش بدهند.
 
 
 
استوری های نمایش داده شده به ویژگی‌های استوریهای اسنپ چت شباهت زیادی خواهند داشت اما هر نرم‌افزار می‌تواند از این قابلیت با اندکی تفاوت استفاده کند. علاوه بر این توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار می‌توانند اجازه دهند که استوری ها روی پلتفرمشان به‌جای 24 ساعت به مدت یک هفته نمایش داده شود.
 
قابلیت App Stories می‌تواند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های عرضه‌شده برای پلتفرم نوظهور اسنپ چت باشد. قرار دادن محتوای این پلتفرم به‌طور مستقیم در نرم‌افزارهای از پیش محبوبی مانند Triller می‌تواند زمینه‌های رشد این شبکه اجتماعی را بیش‌ازپیش تقویت کند.
 
کد مطلب: 60475
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام