۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

افزایش چشمگیر تولید و توزیع محصولات کمپانی تسلا در سه ماه اول 2020

ایتنا- سه ماه اول سال 2020 میلادی با تمامی سختی‌هایی که برای کمپانی‌های دیگر در پی داشت برای تسلا بسیار موفقیت‌آمیز بود و این کمپانی توانست در این بازه زمانی رکورد تولید و عرضه خودروهای خود را بشکند.
افزایش چشمگیر تولید و توزیع  محصولات کمپانی تسلا در سه ماه اول 2020
سه ماه اول سال 2020 میلادی با تمامی سختی‌هایی که برای کمپانی‌های دیگر در پی داشت برای تسلا بسیار موفقیت‌آمیز بود و این کمپانی توانست در این بازه زمانی رکورد تولید و عرضه خودروهای خود را بشکند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، آمار و ارقام ارائه‌شده توسط تسلا نشان از آن دارد که این خودروساز در سه ماه اول 2020 تا پایان 31 مارس 102672 خودرو تولید کرده و 88400 خودرو نیز به بازار عرضه کرده است.
 
تسلا این نتایج به‌دست‌آمده را بهترین عملکرد سه‌ماهه اول خود معرفی کرده است و اعلام کرده که ممکن است گزارش نهایی خود از این تعداد نیز فراتر برود چراکه این آمار تنها مربوط به خودروهایی است که هم‌اکنون به مقصد رسیده‌اند و تمامی کارهای اداری آن‌ها انجام‌شده است.
 
این خودروساز آمار ریز تولیدات هرکدام از مدل‌های خودروی خود را عرضه نکرده است اما اعلام کرده است که در این بازه زمانی 15390 خودروی مدل S و X تولید کرده و 12200 عدد از آن‌ها را به بازار عرضه کرده است.
 
 
 
علاوه بر این شمار خودروهای تولید و عرضه‌شده مدل 3 و Y این کمپانی به ترتیب 87282 و 76200 عدد است. جالب است بدانید که تولید مدل Y از ژانویه آغاز شد و عرضه آن در ماه مارس صورت گرفت.
 
به نظر می‌رسد که موفقیت‌های تسلا به سال 2019 محدود نشده و این کمپانی در سال جاری میلادی نیز بسیار فعال بوده است. آمارها نشان می‌دهند که عرضه محصولات تسلا در سال 2019 نسبت به سال‌های قبل 50 درصد افزایش داشته است. تولیدات این شرکت در ماه مارس به یک‌میلیون رسیده است.
 
بنابر گزارش‌های CNBC، متخصصان بر این باورند که اگر شیوع ویروس کرونا تولید محصولات این شرکت در شعبه‌های فریموند، کالیفرنیا و شانگهای را کاهش نداده بود، این اعداد و ارقام فراتر ازآنچه اکنون هست بودند.
 
کد مطلب: 60470
برچسب ها: تسلا
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام