۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

جنگ هند با اخبار جعلی کرونا به‌وسیله اپلیکیشن‌ها!

ایتن - ​​​​​​​مقامات ایالتی در نقاط مختلف هند برای مقابله با انتشار انبوهی از اخبار جعلی و نگران کننده در مورد ویروس کرونا اپلیکیشن‌هایی را عرضه کرده اند.
جنگ هند با اخبار جعلی کرونا به‌وسیله اپلیکیشن‌ها!


اپلیکیشن‌های یادشده که بر مبنای زبان و گویش‌ها و سبک زندگی و آداب محلی هر ایالت متفاوت بوده و شخصی سازی شده‌اند جدیدترین آمار و اطلاعات صحیح را در مورد ویروس کرونا در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

به گزارش ایتنا از مهر، مقامات هندی هدف از این اقدام را انتشار سریع اطلاعات موثق در ارتباط با ویروس کرونا اعلام کرده‌اند. یکی از موفق ترین این اپلیکیشن‌ها در ایالت میزورام هند راه اندازی شده که در شمال شرق این کشور واقع است. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هند در این زمینه با مقامات محلی در هر ایالت همکاری می‌کند.

اپلیکیشن‌های یادشده به مدیران محلی، کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، نیروهای داوطلب در سطوح مختلف و افراد تصمیم گیر در حوزه کرونا کمک می‌کند تا از تصمیمات غلط، شتاب زده و مبتنی بر هیجان و داده‌های دروغ پرهیز کنند. در این اپلیکیشن علاوه بر آمار محلی در مورد افراد بیمار شده و قرنطینه شده در نقاط مختلف هند، آمار و اطلاعات جهانی در مورد بیماری کرونا نیز در دسترس است.

در برخی ایالت‌های هند که اکثر مردم کشاورز بوده و در نقاط دوردست زندگی می‌کنند، اپلیکیشن‌های امدادرسان کرونا امکان ارتباط مستقیم با مسئولان در سطوح ملی و محلی برای طرح سوال و دریافت کمک را فراهم می‌کنند.
کد مطلب: 60454
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام