۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸

اپلیکیشن‌های محبوب با بیشترین تعداد دانلود

ایتنا - اپلیکیشن تیک تاک توانسته توجه کاربران هر دو پلتفرم گوشی‌های اندرویدی و آی.او.اس را به سوی خود جلب کند و با سبقت از واتس‌اپ، فیس‌بوک و اینستاگرام، رتبه نخست فهرست رده‌بندی اپلیکیشن‌های محبوب با بیشترین میزان دانلود را در جهان به نام خود به ثبت برساند.
اپلیکیشن‌های محبوب با بیشترین تعداد دانلود

تازه ترین آمار های منتشر شده از فصل نخست سال جاری میلادی نشان می‌دهد که اپلیکیشن تیک‌تاک با سبقت از واتس‌اپ و سایر برنامه‌های فیس‌بوکی، جایگاه نخست پر دانلودترین اپلیکیشن‌های جهان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، آمار و گزارش‌های منتشر شده در وبسایت gsmarena نشان می‌دهد که اپلیکیشن ویدئو محور تیک تاک که در یکی دو سال اخیر محبوبیت فراوانی در کشورهای مختلف پیدا کرده است، توانسته نظر و توجه کاربران هر دو پلتفرم گوشی‌های اندرویدی و آی.او.اس را در ۳ ماهه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی به سمت و سوی خود جلب کند و با سبقت از تمامی اپلیکیشن‌های فیس‌بوکی نظیر پیام رسان واتس‌اپ، شبکه اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام و همچنین پیام رسان فیس‌بوک مسنجر توانسته رتبه نخست فهرست رده بندی اپلیکیشن‌های محبوب با بیشترین میزان دانلود را در جهان به نام خود به ثبت برساند.

طبق این رده بندی واتس‌اپ با یک پله صعود در رتبه دوم، شبکه اجتماعی فیس‌بوک با یک پله سقوط در رتبه سوم، اینستاگرام با یک پله صعود در رتبه چهارم و پیام رسان فیس‌بوک مسنجر نیز با یک پله سقوط در رتبه پنجم این جدول قرار گرفته اند.

اپلیکیشن‌های لایکی (Likee)، اسنپ چت، شر ایت (ShareIt)، نتفلیکس و اسپاتیفای نیز به ترتیب در جایگاه های ششم تا دهم این فهرست رده بندی قرار گرفته‌اند.

با شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا یا بیماری کووید-۱۹، بسیاری از کشورهای مختلف جهان با وضع و اعمال قوانین و مقررات جدیدی، محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌ای برای تردد و رفت و آمد شهروندان در سطح شهرها و کشورها اجرا کردند و وزارت بهداشت و نهادهای درمانی از تمامی شهروندان در کشورهای جهان درخواست کرده‌اند که به هیچ عنوان از منزل خود خارج نشوند و حتی کار و فعالیت‌های شغلی خود را نیز به صورت دورکاری از طریق رایانه‌های شخصی و از منزل خود انجام دهند. 

با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، موزه و سینما و کنسرت و تمامی اماکن عمومی در شهرهای مختلف جهان، بدیهی است که سرگرمی افرادی که مجبورند برای مدت طولانی در منزل بمانند، اینترنت و اپلیکیشن و برنامه‌های آنلاینی است که می‌توانند با بهره مندی و استفاده از آن بر روی گوشی هوشمند، رایانه و تلویزیون، اوقات فراغت خود را در مدت زمان اوج بحران گسترش ویروس کرونا سپری کنند.  همین امر موجب افزایش ناگهانی دانلود و استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی در هر دو پلتفرم گوگل پلی استور و اپ استور اپل شده است. 
کد مطلب: 60447
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام