۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۰

فروش پیکسل 3 و پیکسل 3XL متوقف شد

ایتنا- گزارش‌ها و شواهد به‌دست‌آمده حاکی از آن هستند که گوگل فروش تلفن‌های همراه هوشمند پیکسل 3 و پیکسل 3 XL را متوقف کرده است.
فروش پیکسل 3 و پیکسل 3XL متوقف شد
گزارش‌ها و شواهد به‌دست‌آمده حاکی از آن هستند که گوگل فروش تلفن‌های همراه هوشمند پیکسل 3 و پیکسل 3 XL را متوقف کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گوگل ازاین‌پس فروش تلفن‌های همراه پیکسل 3 و پیکسل 3 XL را متوقف کرده است. به‌این‌ترتیب اگر شما نام پیکسل 3 را در صفحه فروش گوگل جستجو کنید به صفحه اصلی بازگردانده می‌شوید و نام این همراه هوشمند را در بخش محصولات پیشنهادی برای فروش نمی‌بینید.
 
سخنگوی گوگل در گفتگو با اندروید پلیس تغییرات یادشده را تائید کرد و اظهار داشت که فروشگاه آنلاین این کمپانی تمامی موجودی دستگاه‌های پیکسل 3 را فروخته است.
 
 
 
 تنها دستگاه‌هایی که هم‌اکنون برای فروش موجود هستند پیکسل 4 5.7 اینچی به قیمت 799 دلار و پیکسل 4 XL به قیمت 899 دلار است.
 
تلفن‌های همراه پیکسل 3 و پیکسل 3 XL برای گوگل اهمیت بسیار زیادی دارند و فناوری دوربین جدید این کمپانی مانند Night Sight، Top Shot و Photobooth با این همراه‌های هوشمند عرضه شده است. گوگل با عرضه این سری همراه‌های هوشمند خود در سال 2017 بازار دوربین‌های تلفن‌های همراه هوشمند در جهان را متحول کرد.
 
البته اگرچه فروش تلفن‌های همراه پیکسل 3 و پیکسل 3 XL متوقف شده است اما همان‌طور که گوگل قول داده است، به‌روزرسانی‌های اندروید آینده برای این دو تلفن همراه هوشمند عرضه خواهد شد.
 
کد مطلب: 60440
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام