۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

اسنپ چت برای یادآوری فاصله‌گذاری اجتماعی از واقعیت افزوده بهره می‌‌برد

ایتنا - لنزهای اسنپ چت به‌تازگی به نحوی به‌روزرسانی شده‌اند که اهمیت فاصله‌گیری در اجتماعات را در بازه‌های زمانی خاصی به کاربر یادآوری می‌کنند.
اسنپ چت برای یادآوری فاصله‌گذاری اجتماعی از واقعیت افزوده بهره می‌‌برد
اسنپ چت از لنزهای واقعیت مجازی خود برای ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های مراقبت از سلامت سازمان جهانی بهداشت در دوران شیوع کرونا استفاده می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، لنزهای اسنپ چت به‌تازگی به نحوی به‌روزرسانی شده‌اند که اهمیت فاصله‌گیری در اجتماعات را در بازه‌های زمانی خاصی به کاربر یادآوری می‌کنند.

این نرم‌افزار اخیرا در همکاری با سازمان جهانی بهداشت دو لنز جدید ساخته است که از واقعیت افزوده برای ارائه راهنمایی‌های بهداشتی به کاربران استفاده می‌کند.
 
 
 
یکی از این لنزها به نام «فاصله اجتماعی من» کاربران را تشویق می‌کند که فاصله اجتماعی را رعایت کنند و برای به تصویر کشیدن فاصله موردنیاز پیشنهادشده توسط سازمان جهانی بهداشت از دایره‌های واقعیت افزوده ویژه‌ای استفاده می‌کند. لنز دیگر نیز اهمیت شستن دست‌ها، ماندن در خانه و لمس نکردن صورت را یادآوری می‌کند. هردوی این لنزها برای ارائه راهنمایی‌های امنیتی بیشتر به وب‌سایت سازمان جهانی بهداشت متصل شده‌اند.
 
این دو لنز جدید بر پایه به‌روزرسانی‌های قبلی مرتبط با ویروس کرونا نظیر منابع سلامت روان جدید و ایموجی‌های دوست دار فاصله‌گذاری اجتماعی ساخته شده است. اگرچه این لنزها به‌اندازه لنزهای گذشته مشاهده شده از اسنپ چت گیرا و مؤثر نیستند اما نشان می‌دهد که این کمپانی چگونه از تجهیزات بدیهی تلفن‌های همراه هوشمند برای ارائه اطلاعات بهداشتی به کاربران خود استفاده می‌کند.
 
کد مطلب: 60439
نام شما
آدرس ايميل شما


Hamed
feedback
Iran, Islamic Republic of
دیگه نیازی نیست نگران سلامتی خودت و عزیزانت باشی. می تونی بهترین ماسک رو با بهترین قیمت تهیه کنی.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام