۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۹

کرونا درآمد فروشگاه‌های موبایلی را افزایش داد

ایتنا - دو پلتفرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی و اپ استور اپل تحت تأثیر شیوع گسترده و ویروس کرونا و خانه نشینی بالغ بر نصف جمعیت جهان، شاهد رشد چشمگیری در میزان درآمدزایی خود در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی بوده‌اند. 
کرونا درآمد فروشگاه‌های موبایلی را افزایش داد

تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که با توجه به افزایش دفعات دانلود و استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی درآمد فروشگاههای اپ استور اپل و گوگل پلی استور نیز افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در برخی از کشورهای جهان و اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه و وضع محدودیت‌های جدی و سخت گیرانه در تردد رفت و آمد در سطح شهر، بسیاری از شهروندان به سمت و سوی استفاده بیشتر از اینترنت ، سرویس‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های موبایلی سوق داده شده‌اند. 

حالا بر اساس تازه ترین اخبار با آمارهای منتشر شده در وبسایت gsmarena، دو پلتفرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی و اپ استور اپل تحت تأثیر شیوع گسترده و ویروس کرونا و خانه نشینی بالغ بر نصف جمعیت جهان که منجر به افزایش قابل توجهی در استفاده از اپلیکیشن های موبایلی و دانلود و نصب آن ها شده است، شاهد رشد چشمگیری در میزان درآمدزایی خود در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی بوده‌اند. 

نمودار زیر به وضوح نشان می دهد که تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن های اندرویدی در پلتفرم فروشگاه گوگل پلی استور در سه ماهه نخست سال جاری میلادی نسبت به رقیب خود فروشگاه اپ استور اپل رشد و افزایش بسیار بیشتری را به خصوص در اپلیکیشن های غیر بازی و گیمینگ تجربه کرده است.
 

با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، موزه و سینما و کنسرت و تمامی اماکن عمومی در شهرهای مختلف جهان، بدیهی است که سرگرمی افرادی که مجبورند برای مدت طولانی در منزل بمانند، اینترنت و اپلیکیشن و برنامه های آنلاینی است که می‌توانند با بهره مندی و استفاده از آن بر روی گوشی هوشمند، رایانه و تلویزیون، اوقات فراغت خود را در مدت زمان اوج بحران گسترش ویروس کرونا سپری کنند. 
کد مطلب: 60436
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
شاهد گرون شدن سیصد هزار تومنی گوشی ها هم بودیم که مسولان خواب نوروزی هستن
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام