۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۳

گام‌های شرکت لامبورگینی برای مبارزه با ویروس کرونا

ایتنا- در حال حاضر تمام جهان دارند برای مبارزه با بیماری کووید-19 که از ویروس کرونا به وجود آمده است، تلاش می‌کنند. در این میان شرکت‌های مختلف تلاش می‌کنند که سهمی هر چند کم در این مبارزه داشته باشند. لامبورگینی یکی از این شرکت‌ها است.
گام‌های شرکت لامبورگینی برای مبارزه با ویروس کرونا
شرکت‌های گوناگون جهان که در زمینه‌های متفاوتی فعالیت می‌کنند، تلاش می‌کنند که به سهم خود با شیوع ویروس کرونا مبارزه و جهان را از شر این ویروس ترسناک راحت کنند. در بین این شرکت‌ها نام لامبورگینی، یکی از بهترین شرکت‌های خودروسازی در جهان به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که مرکز تولید این شرکت در ایتالیا در حال تولید ماسک صورت و نقاب یا محافظ (شیلد) برای کارکنان حوزه بهداشت و درمان است.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از سی‌نت، این شرکت خودروسازی ایتالیایی به تازگی اعلام کرد که بخشی از کارخانه خود در ایتالیا را به تولید ماسک و محافظ صورت اختصاص داده است.  افرادی که پیش از این در بخش تولید کابین در شرکت لامبورگینی کار می‌کردند، اکنون ماسک‌های جراحی تولید می‌کنند.
 
کارکنان بخش کربن-فیبر دارند با سرعتی حیرت‌آور، نقاب محافظ صورت تولید می‌کنند. این تولید با کمک پرینترهای سه بعدی انجام می‌شود. شرکت لامبورگینی اعلام کرد که این توانایی و قابلیت را دارد که در عرض یک روز، 1000 ماسک و 200 محافظ (نقاب) صورت تولید کند.
 

هدف شرکت لامبورگینی این است که تجهیزات پزشکی که تولید می‌شود، به دست افرادی برسد که دارند به نوعی با ویروس کرونا مبارزه می‌کنند. این ویروس اقتصاد بسیاری از کشورها و شرکت‌های جهان را عملاً غیرفعال کرده است و اگر ادامه پیدا کند ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری از خود به جای بگذارد.
 
شایان ذکر است که این تجهیزات از نظر کیفیت، کنترل می‌شود. دپارتمان علوم پزشکی و جراحی این تجهیزات را پیش از ورود به بیمارستان‌های محلی کنترل می‌کنند. ایتالیا در حال حاضر یکی از کشورهایی است که بیشترین آمار مربوط به میزان ابتلا به بیماری کووید-19 در اروپا را به خود اختصاص داده است. استفانو دومنیکالی، مدیر عامل این مجموعه اعلام کرد که این شرکت برای همبستگی با مردک ایتالیا، تمام توان خود را برای مبارزه با این بیماری به کار خواهد بست.
کد مطلب: 60402
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام