۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۴

پینترست در کدام کشورها محبوب‌تر است؟

ایتنا - بیشترین کاربران و مخاطبان پینترست در آمریکا، کانادا و انگلستان بوده است که به ترتیب  جایگاه‌های نخست تا سوم فهرست رده بندی بیشترین استفاده از پینترست را به خود اختصاص داده‌اند.
پینترست در کدام کشورها محبوب‌تر است؟

به نظر می رسد که کاربران در کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا و انگلستان بیشترین استقبال و استفاده از شبکه اجتماعی پینترست را به نام خود به ثبت رسانده اند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شبکه اجتماعی پینترست (pinterest) که یک پلتفرم تصویر محور به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر توانسته کاربران زیادی را به سمت و سوی خود بکشاند و نظر و رضایت آنها را به خود جلب کند.

بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی این شبکه اجتماعی، به نظر می‌رسد که بیشترین کاربران و مخاطبان آن در کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا و انگلستان بوده است که به ترتیب  جایگاه های نخست تا سوم فهرست رده بندی بیشترین استفاده از پینترست را به خود اختصاص داده‌اند.

بعد این سه کشور نیز به ترتیب کاربران در کشورهای استرالیا ، مکزیک، برزیل، اسپانیا، هلند، فرانسه، هند، آلمان، ایتالیا،‌ چین، آفریقای جنوبی،فیلیپین، آرژانتین، نیوزیلند، اندونزی، کلمبیا و ترکیه بیشترین استفاده از این شبکه اجتماعی تصویر محور را داشته‌اند.

به عقیده بسیاری از کاربرانی که در نظرسنجی‌های مختلف در کشورهای جهان در خصوص استفاده از شبکه اجتماعی پینترست شرکت کرده‌اند، این پلتفرم به آنها در هر زمینه که به آن علاقه دارند، ایده های بسیار خوب و جدیدی ارائه می‌دهد و آنها قادر خواهند بود با بهره مندی از ایده‌های نو و جذاب، در مشاغل و کسب و کار های خود نوآوری کنند و نظر مخاطبان و مشتریان خود را به سمت و سوی خود جلب کنند. 
کد مطلب: 60401
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام