۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰

چرا مردم تصاویر ناخوشایند از خودشان در اینستاگرام منتشر می‌کنند؟

ایتنا- یکی از سوالات مهم و اساسی که ممکن است به ذهن خیلی از افراد برسد این است که چرا مردم امروزه تصاویر نه‌چندان جالب و عجیب و غریب از خودشان در اینستاگرام منتشر می‌کنند؟ واقعاً کاربران چه فکری می‌کنند؟
چرا مردم تصاویر ناخوشایند از خودشان در اینستاگرام منتشر می‌کنند؟
جدیدترین چالش ویروسی در اینستاگرام که به نام “Untill Tomorrow” به معنای «تا فردا» معروف است، از کاربران می‌خواهد تصاویر بد و نه‌چندان جالبی که از خودشان دارند را منتشر کنند و به مدت 24 ساعت آن را در صفحه خود نگه دارند. بسیاری از کاربران این مسئله را گردن «بی‌حوصلگی ناشی از قرنطینه» می‌دانند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از سی.ان.اِی لایف‌استایل، همیشه گفته‌اند که ذهنی که بیکار باشد، کارگاه شیطان است و چیزهای مختلفی به آن خطور می‌کند. امروزه بسیاری از مردم خودشان را در منزل قرنطینه کرده‌اند و هیچ کاری ندارند که انجام دهند. این انزوای خودخواسته برای افراد نوعی بی‌قراری ناخواسته به وجود آورده است و این بی‌قراری به یک چالش جدید اینستاگرام به نام «تا فردا» منتهی شد.
 
اگر سری به اینستاگرام خود بزنید، ممکن است چند عکس ناجور و ناخوشایند ببینید و تعجب کنید که چرا این افراد چنین تصاویری از خودشان منتشر کرده‌اند. می‌خواهیم از شما خواهش کنیم که زیاد شگفت‌زده نشوید؛ این افراد در چالش تا فردا شرکت کرده‌اند.
 

شرکت در این چالش، مستلزم انتشار تصاویر نسبتاً قدیمی و ناخوشایند از خودتان در اینستاگرام است. همچنین باید این عکس را به مدت 24 ساعت در صفحه اینستاگرام خود نگه دارید و نباید آن را فوراً یا چند ساعت پس از انتشار حذف کنید.
 
شرط این چالش آن است که اگر کسی تصویری را لایک کند یا بپسندد که آن تصویر دارای هشتگ #untiltomorrow باشد، باید در این چالش شرکت کند و عکسی نامناسب از خود در اینستاگرام منتشر کند. این چالش هیچ هدف خاصی ندارد و تنها با هدف سرگرمی به راه افتاده است. از زمان آغاز این کمپین، بیش از 2.2 میلیون نفر در این چالش شرکت کرده‌اند.
کد مطلب: 60397
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام