۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۲

استانبول محلی برای ماه عسل

تنها شهر جهان که دو قاره را در بر می گیرد ، استانبول بهترین فرهنگ های شرقی و غربی را در هم می آمیزد. افق این شهر که توسط گنبدهای عثمانی و کاخهای یونانی و رومی واقع شده است ، یک مکان خیره کننده است که فقط التماس می کند که با تور استانبول کاوش شود.
استانبول محلی برای ماه عسل
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



تنها شهر جهان که دو قاره را در بر می گیرد ، استانبول بهترین فرهنگ های شرقی و غربی را در هم می آمیزد. افق این شهر که توسط گنبدهای عثمانی و کاخهای یونانی و رومی واقع شده است ، یک مکان خیره کننده است که فقط التماس می کند که با تور استانبول کاوش شود. برای زوج هایی که در ماه عسل خود قرار دارند ، عاشقانه در اینجا می تواند به هر شکلی احساس شود که از طریق بقایای یک امپراطوری که بیش از 1500 سال عمر کرده است .هرچند. استانبول در حال گذر از دوران مدرن با طاق های سابق بانک ها و ساختمان های نئوکلاسیک است که به گالری های هنر معاصر و هتل های بوتیک تبدیل می شود.

در اینجا پنج دلیل دیگر وجود دارد که چرا این شهر جهان ، عاشقانگی فراوانی را برای خانمها برای ماه عسل فراهم می آورد که به دنبال گریزی هستند که از نظر فرهنگی بسیار سنگین است و در عین حال به اندازه کافی عجیب و غریب می تواند فراری عجیب و غریب را ارائه دهد که احساس می کند شبیه اروپا است.

 1. تاریخچه در هر نوبت
شاید در ماه عسل با تور ارزان استانبول بیشتر وارد موزه ها شوید و بیشتر به کاوش در معماری و تاریخ بپردازید. شما لازم نیست که نگران اولین دعوا خود به عنوان یک زوج متاهل باشید . سازش در هنگام گشت و گذار در استانبول دشوار نخواهد بود. در استانبول قدیم یا منطقه سلطاننامه ، در خیابان هایی که زمانی مسابقه ارابه های دوره رومی را برگزار می کردید قدم می زنید. قبل از رفتن به زیر زمین به مخزن باسیلکا قرن چهارم ، صدها مخزن بیزانس که هنوز در زیر شهر نشسته اند  را بازدید میکنید، در فرهنگ این شهر به بازدید از موزه Hagia Sophia قرن ششم (که قبلاً یک باسیل و ارتدکس یونان بود) می روید. وقتی آماده استراحت از گشت و گذار هستید ، در پیچ و خم مغازه ها در بازار بزرگ گم شوید. یکی از قدیمی ترین بازارهای تحت پوشش دنیا ، این بازار با بیش از 5،000 فروشنده است که همه چیز را از طلا گرفته تا سرامیک و ادویه می فروشند و این یکی از بهترین مکان ها برای خرید اولین قطعه دکوراسیون منزل شما به عنوان یک زوج متاهل است.
 
تور استانبول


2. بهترین حمام های ترکی استانبول
مطمئناً ، شما از حمام ها و اتاق های بخار در کشور خود بازدید کرده اید ، اما هیچ چیز با حمام معتبر ترکی در یک ساختمان تاریخی که در قرن های گذشته توسط سلاطین ساخته شده است ، مقایسه نمی شود. از 237 hamams استانبول ، 60 مورد همچنان در حال استفاده هستند.میتوانید از این آثار باستانی بازدید کنید.
3. صبحانه ترکی
صبحانه ترکی یکی از منظره ترین نقاط برای استقبال از این گسترش ، در امتداد آب در هتل چهار فصل استانبول در بسفر است . در تراس بنشینید و آماده شوید تا با ترکیبی معمولی از تخم مرغ ، ماست ، زیتون ، پنیر فتا و کرم لخته شده کیماک ، در کنار خمیر شیرینی و چای ترکی ، به یک سنت ترکی سفر کنید
 
تور استانبول

4. غروب خورشید
این شهر به معنای واقعی کلمه از طلوع خورشید درخشان است و هر دو طرف بسفر  و همچنین در تنگه  منظره ای بی نقص و زیبا را به نمایش می گذارند. از طرف آسیا به Büyük lamlica Tepesi یا Big Camalica Hill بروید، که برای برخی از خیره کننده ترین مکانهای غروب آفتاب شهر شناخته شده است. تقریباً 900 فوت ارتفاع با چشم اندازهای پانوراما در قسمت جنوبی بسفر و شاخ طلایی واقع شده است ، این تپه بلندترین تپه از هفت تپه استانبول است که دارای غرفه هایی جذاب برای قرار گرفتن در زیر آن است. در سمت اروپایی در گالاتا ، برای رسیدن به کوکتل های غروب آفتاب و نمای 360 درجه ای از شهر ، به بالای برج سنگی قرن چهاردهم بروید.

5- مسافرت بین قاره ها
یکی از بهترین راهها برای تحسین این شهر ، قایقرانی بین آن در تنگه بسفر است که قسمت های آسیایی و اروپایی استانبول را تقسیم می کند. در هنگام غروب خورشید ، هنگام شستشو به اتحادیه جدید خود با خوراکی های لذیذ ترکی ، هنگام تحسین بناهای رومی ، بیزانس و عثمانی که در هر طرف این تنگه قرار دارند تحسین می کنید. با غروب ، صحنه با چراغهای درخشان که از ساختمان ها و پل های بالای آب چشمک می زند ، جایگزین می شوند.

ممکن است کلمات "ماه عسل، استانبول" مقصدی نباشد که در ابتدا فکر می کردید. با این حال، اکنون که ما آن را پیشنهاد کردیم، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا ترکیه یا حداقل استانبول برای ماه عسل مناسب است.بیشتر زوج ها متاسفانه استانبول در لیست مقاصد ماه عسل آنها نیست. زیرا واقعاً همه چیز در اینجا وجود دارد - از سواحل گرفته تا تاریخ و فرهنگ. اکثر هتل ها برای ماه عسل با استقبال گرمی روبرو می شوند زیرا این شهر عاشق عاشقانه است!
منبع: تور لحظه آخری
 
کد مطلب: 60395
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام