۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰

کرونا، نرم‌افزار Classroom را به محبوب‌‌ترین اپلیکیشن پلی‌استور تبدیل کرد!

ایتنا- با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس کشورهای جهان، نرم‌افزار آموزش از راه دور Classroom گوگل توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.
کرونا، نرم‌افزار Classroom را به محبوب‌‌ترین اپلیکیشن پلی‌استور تبدیل کرد!
با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس کشورهای جهان، نرم‌افزار آموزش از راه دور Classroom  گوگل توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  hindustantimes، شیوع ویروس کرونا جهان را به حالت تعلیق درآورده است. تولید کارخانه‌ها متوقف‌شده و تمامی مکان‌های عمومی به‌طور موقت تعطیل‌شده‌اند. درعین‌حال با آغاز فرایند قرنطینه بسیاری از کارمندان و دانش آموزان به دورکاری و برقراری ارتباط‌های ویدئویی پرداخته‌اند.
 
دراین‌بین کسب‌وکار ارائه‌دهنده خدمات مرتبط با دورکاری رونق فراوانی گرفته است و البته نرم‌افزار تحصیلی گوگل Classroom نیز از این قاعده مستثنا نیست. گزارش‌های به‌دست‌آمده از AppBrain حاکی از آن است که نرم‌افزار گوگل Classroom تا اوایل مارس سال 2020 چندان محبوب نبود. بااین‌حال قرنطینه تحمیل‌شده به دولت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا دلیلی برافزایش مصرف ناگهانی از این نرم‌افزار شد.
 
 
 
این نرم‌افزار هم‌اکنون در پلی استور 50 میلیون بار دانلود شده است و به‌عنوان اولین نرم‌افزار رایگان تحصیلی در اندروید معرفی می‌شود. علاوه بر این Classroom هم‌اکنون در میان یکی از پنج نرم‌افزار برتر در ایالات‌متحده آمریکا قرارگرفته است.
 
 همچنین در ادامه این گزارش آمده است که این نرم‌افزار در کشورهای کانادا، فنلاند، اندونزی، ایتالیا، مکزیک و لهستان در میان نرم‌افزارهایی بوده است که بیش از همه دانلود شده‌اند.
 
همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفته شد Classroom نرم‌افزار تحصیلی رایگانی است که معلم‌ها با استفاده از آن می‌توانند به دانش آموزان خود متصل شوند. قابلیت‌های دیگر این نرم‌افزار از قبیل دریافت تکالیف بدون کاغذ موجب شده است که معلمان بتوانند از این طریق برای تمامی دانش آموزان خود تکلیف در نظر گرفته و به آن‌ها امتیاز بدهند. امکان ارسال اطلاعیه و برگزاری بحث‌های کلاسی نیز در این نرم‌افزار وجود دارد.
 
کد مطلب: 60391
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام