۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۱

نرم‌افزارهای گوگل به فروشگاه آنلاین هواوی اضافه می‌شوند

ایتنا - پس از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه هواوی که به پایان همکاری این شرکت و گوگل منجر شد، طرف چینی تصمیم گرفته تا برنامه‌های گوگل را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کند.
نرم‌افزارهای گوگل به فروشگاه آنلاین هواوی اضافه می‌شوند

دولت آمریکا سال قبل هواوی را در فهرست سیاه خود قرار داد و آن را به جاسوسی سایبری بر علیه ایالات متحده متهم کرد. گوگل نیز صدور مجوز استفاده از آندروید برای هواوی را متوقف کرد.

این امر موجب شد تا هواوی نیز به استفاده از سیستم عامل‌ها و برنامه‌های اختصاصی خود روی آورد و حتی دو گوشی میت ۳۰ و ۴۰ را بدون برنامه‌های گوگل و با برنامه‌های اختصاصی خود عرضه کند. این شرکت فروشگاه اینترنتی اپ گالری را نیز راه اندازی کرد.

به گزارش ایتنا از فارس، هواوی حالا قصد دارد برنامه‌های گوگل را نیز به اپ گالری بیفزاید تا کاربران علاقمند بتوانند آنها را نصب کرده و مورد بهره برداری قرار دهند. طرف چینی امیدوار است از این طریق بر میزان استقبال از تولیدات خود و به خصوص گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت بیفزاید.

هوای در سال ۲۰۱۹ به علت تحریم‌های آمریکا متحمل کاهش ده میلیارد دلاری درآمد شد و قصد دارد امسال این کاهش را حبران کند. سیستم عامل جدید هواوی که جایگزین اندروید می‌شود هارمونی نام دارد و بر روی گوشی‌ها، تلویزیون‌های هوشمند و غیره در آن واحد قابل استفاده است.
کد مطلب: 60390
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام