۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۷

کرونا اعتراض کارگران آمازون را برانگیخت

ایتنا - پس از ابتلای یکی از کارگران انبارهای آمازون در آمریکا، بقیه کارگران قصد دارند در اعتراض به سیاست‌های این شرکت و بی‌توجهی به سلامتشان راهپیمایی کنند.
کرونا اعتراض کارگران آمازون را برانگیخت


پس از  تایید ابتلای یک فرد به ویروس کرونا در انبار شرکت آمازون در استاتن آیلند ( واقع در نیویورک آمریکا)، این شرکت اعلام کرده همچنان انبار مذکور را باز نگه می دارد. این امر منجر به اعتراض کارگران شده است.کارگران این انبار تصمیم دارند فردا راهپیمایی و پس از آن با رسانه ها صحبت کنند.

به گزارش ایتنا از مهر، کارگران آمازون خواهان آن هستند تا زمان پاکسازی کامل، انبار تعطیل و تمام فعالیت‌ها متوقف شود و همچنین دستمزد خود را دریافت کنند.

این درحالی است که به گفته «کریستین اسمالز» یکی از معاونان مدیریت این انبار به کارگران توصیه شده تا زمان اعلام نتایج آزمایش ویروس کرونا به فعالیت خود ادامه دهند اما ممکن است در این مدت فرد بیماری را به دیگران منتقل کند.

این در حالی است که اسمالز ادعا می کند برخلاف بیانیه رسمی آمازون، آزمایش ابتلا به ویروس کرونای تعداد بیشتری از کارگران این انبار مثبت اعلام شده است. در حال حاضر ۵تا۷ نفر از کارگران این انبار به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

سخنگوی آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد اولویت اصلی این شرکت سلامت و ایمنی کارگرانش است. این شرکت دستگاه حرارت سنجی در انبار استاتن آیلند نصب کرده تا دمای بدن افراد قبل از آغاز شیفت آنها سنجیده شود.
کد مطلب: 60375
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام