کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دوران قرنطینه کرونا؛

نرم‌افزار زوم عروسی‌ها را راه می‌اندازد!

10 فروردين 1399 ساعت 16:34

ایتنا - همزمان با اعمال سیاست های قرنطینه در آمریکا، آن دسته از زوج‌های آمریکایی که نمی‌خواهند مراسم عروسی خود را به عقب بیندازند از نرم افزار زوم برای برگزاری مجازی این مراسم استفاده می‌کنند.




اکثر مراسم عروسی در آمریکا به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده و زوج‌ها در انتظار بهتر شدن شرایط هستند. اما برخی که طاقت این کار را ندارند مراسم کوچکی بدون حضور مهمان برگزار کرده و از طریق نرم افزار ویدئو کنفرانس زوم دوستان و اقوام خود را به صورت مجازی به عروسی دعوت می کنند.

به گزارش ایتنا از فارس، نرم‌افزار زوم که امکان برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس را به ده‌ها نفر به طور همزمان می‌دهد حالا به ابزاری برای برگزاری جشن های مجازی عروسی در آمریکا مبدل شده و بررسی‌ها نشان می‌دهد استفاده از این نرم افزار در آمریکا در روزهای اخیر در مقایسه با ابتدای ماه فوریه دو برابر شده است.

از جمله صنایعی در آمریکا که به علت لغو برگزاری مراسم عروسی ضرر و زیان چند میلیارد دلاری متحمل شده‌‌اند، می توان به عکاسی و فیلم برداری، گل فروشی‌ها، لباس فروشی‌ها، صنایع غذایی و شیرینی فروشی‌ها و برخی خرده فروشان دیگر اشاره کرد.

برگزاری هر مراسم عروسی در آمریکا در سال 2018 به طور متوسط 44 هزار دلار هزینه در برداشته و با لغو هزاران مراسم عروسی در ماه‌های اخیر صنایع وابسته به این رویداد چاره‌ای جز تعطیلی و اخراج کارکنان خود نداشته‌اند. رویدادهایی از این دست می‌تواند پیامدهای اقتصادی و اجتماعی خطرناکی برای جامعه آمریکا در پی داشته باشد و منجر به ناآرامی و اعتراض های گسترده شود.


کد مطلب: 60357

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60357/نرم-افزار-زوم-عروسی-ها-راه-می-اندازد

ايتنا
  https://www.itna.ir