۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۸

افزایش دستمزد کارمندان آمازون در دوران قرنطینه

ایتنا- شرکت آمازون در راستای بهینه سازی ساختار کاری خود در دوران بحران ویروس کرونا و قرنطینه ناشی از آن تصمیم گرفته است که دستمزد کارمندان خود را افزایش بدهد.
افزایش دستمزد کارمندان آمازون در دوران قرنطینه
ایتنا- شرکت آمازون در راستای بهینه سازی ساختار کاری خود در دوران بحران ویروس کرونا و قرنطینه ناشی از آن تصمیم گرفته است که دستمزد کارمندان خود را افزایش بدهد.

به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، این امر موجب بهبود عملکرد کارمندان این شرکت خواهد شد و ممکن است به یک الگوی بسیار خوب برای سایر بزرگان دنیای فناوری اطلاعات تبدیل شده و چندین شرکت دیگر نیز دنباله روی این غول سیلیکون ولی شوند.

کمپانی آمازون در پی افزایش سفارش اقلام غذایی توسط مشتریان گرفتار در قرنطینه حقوق کارگران انبار خود را افزایش خواهد داد.
 
تمرکز آمازون روی اقلام ضروری در دوران همه‌گیری ویروس کرونا موجب شد که این شرکت حقوق کارگران خود را افزایش بدهد. رویترز در این رابطه گزارش کرده است که آمازون حقوق کارگران انبار خود که در این شرایط به بسته‌بندی و تقسیم اقلام ضروری و مواد غذایی می‌پردازند را به 19 دلار در ساعت افزایش می‌دهد.
 

کمپانی آمازون در حال حاضر برنامه دارد که در آینده‌ای نه‌چندان دور 100 هزار کارمند جدید را برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان استخدام کند اما به نظر می‌رسد که حتی این تعداد هم نمی‌تواند در آینده بسیار نزدیک پاسخگوی نیاز این کمپانی به نیروی کار باشد.
 
یکی از سخنگوهای آمازون این افزایش حقوق را به‌عنوان فرصتی موقتی تعریف کرد که بیش‌ازحد سفارش‌های مواد غذایی را منعکس می‌کند. البته هنوز مشخص نیست که دوره زمانی در نظر گرفته شده برای این افزایش حقوق چقدر است و چه زمانی به پایان خواهد رسید.
 
بااین‌حال به نظر می‌رسد که این افزایش حقوق تا زمانی که کشورها درگیر ویروس کرونا هستند همچنان ادامه خواهد بافت. این کمپانی هم‌اکنون با مشکلاتی مانند کمبود مواد غذایی و تنظیم بازه‌های زمانی تحویل کالا دست‌وپنجه نرم می‌کند و اگر نتواند پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد نه‌تنها در وهله اول به کسب‌وکار خود آسیب می‌زند، ممکن است برای مشتریانی که به دلیل عدم دریافت محصولات خود در منزل مجبور به خارج شدن از خانه هستند نیز آسیب برساند و خطر ابتلای آن‌ها را به ویروس کرونا افزایش بدهد.
 
کد مطلب: 60355
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام