۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۴

هواوی با ارائه ساختار جدید آی.پی به دنبال تغییر معماری اینترنت است

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که هواوی ساختار آی پی جدید خود را به مقامات رسمی معرفی کرده است و این ساختار در آینده‌ای نه‌چندان دور مورداستفاده قرار خواهد گرفت.
هواوی با ارائه ساختار جدید آی.پی به دنبال تغییر معماری اینترنت است
گزارش‌ها حاکی از آن است که هواوی ساختار آی پی جدید خود را به مقامات رسمی معرفی کرده است و این ساختار در آینده‌ای نه‌چندان دور مورداستفاده قرار خواهد گرفت.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  sputniknews، هواوی به دلیل شیوع ویروس کرونا پروپوزال مرتبط با آی‌پی‌های خود را در قالب یک فایل پاور پوینت عرضه کرد. این کمپانی به اتحادیه بین‌المللی مخابرات یا آی‌ تی یو فناوری ویژه‌ای را پیشنهاد کرده است که می‌تواند نحوه کار اینترنت را دچار تحولات زیادی بکند.
 
این پروپوزال در همکاری با سایر کمپانی‌های چینی نظیر China Unicom و China Telecom و همچنین وزارت صنعت و فناوری اطلاعات این کشور ایجاد شده است. این کمپانی در طی ارائه این پاورپوینت به کسری‌های ساختار شبکه جاری بر اساس پروتکل‌های TCP و IP اشاره کرد.
 
 
 
این غول فناوری چینی نگرانی‌های بریتانیا، سوئد و ایالات‌متحده در رابطه با تقسیم شدن اینترنت جهانی با استفاده از این ساختار شبکه جدید و کنترل نحوه استفاده اینترنت شهروندان توسط دولت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی را به‌صورت کامل رد کرد.
 
انتظار می‌رود که این آی‌پی جدید در کنفرانس ITU هند در ماه نوامبر استاندارد شود. جالب است بدانید که تمامی این تحولات در شرایط اتفاق می‌افتد که هواوی همچنان با وزارت بازرگانی آمریکا با بر سر ممنوعیت استفاده از زیرساخت‌های این شرکت در ایالات‌متحده جدال دارد. باید منتظر بود و دید که آینده زیرساخت‌های اینترنتی در دست هواوی به چه صورت رقم خواهد خورد.
 
کد مطلب: 60352
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
اینده دنیا در دست چین هست
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام