۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰

الکسا می‌تواند ابتلای شما به ویروس کرونا رو تشخیص بدهد

ایتنا- آمازون نیز سرانجام در پی کمپانی‌های رقیب دیگر ابزار بررسی سلامت ویژه خود را در قالب دستیار هوشمند الکسا به کاربران عرضه کرد.
الکسا می‌تواند ابتلای شما به ویروس کرونا رو تشخیص بدهد
آمازون نیز سرانجام در پی کمپانی‌های رقیب دیگر ابزار بررسی سلامت ویژه خود را در قالب دستیار هوشمند الکسا به کاربران عرضه کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، آمازون نیز سرانجام ابزار بررسی سلامت ویژه خود را در قالب دستیار هوشمند الکسا به کاربران عرضه کرد. هم‌اکنون کاربران ایالات‌متحده می‌توانند این دستیار هوشمند بخواهند که سطح خطر ابتلای آن‌ها به ویروس کرونا را بررسی کنند و به آن‌ها بگوید که در صورت داشتن علائم این بیماری چه‌کاری انجام بدهند.
 
الکسا برای انجام این ارزیابی در ابتدا سؤالاتی را از کاربر می‌پرسد و بر اساس فاکتورهای خطر و علائم ارائه‌شده توسط بیمار راهنمای عرضه شده توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات‌متحده را در اختیارشان قرار می‌دهد. این سرویس در ژاپن نیز فعال است و راهنمایی‌های وزارت بهداشت، کار و رفاه این کشور در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
 
 
 
علاوه بر این قابلیت‌های دیگری نیز برای کاربران استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، هندوستان، بریتانیا و ایالات‌متحده عرضه شده است. برای مثال این دسته از کاربران می‌توانند از الکسا بخواهند که به مدت 20 ثانیه برای آن‌ها آواز بخواند تا از این طریق بتوانند زمان متناسب شستشوی دست‌هایشان را متوجه بشوند. گوگل نیز قابلیت مشابهی را برای دستیار هوشمند خود در هفته گذشته عرضه کرد.
 
الکسا می‌تواند هزاران سوال دیگر در رابطه با ویروس کرونا را بر اساس منابع موثق پاسخ بدهد و آمازون نیز در تلاش است تا اطلاعات دقیق دولت‌های رسمی و منابع خبری را به‌موقع برای دستیار هوشمند خود عرضه کند. شما همچنین می‌توانید از طریق الکسا به سازمان‌های نیازمند کمک مالی کرده یا حتی برای اهدای خون به سازمان‌هایی مانند صلیب سرخ وقت بگیرید.
 
کد مطلب: 60347
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام