۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۵

پروژه ویژه استریم آنلاین فیس‌بوک برای تلفن‌‌های همراه هوشمند

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن هستند که فیس‌بوک در پی آن است که دسترسی افراد به استریم های زنده را با عرضه قابلیتی جدید آسان‌تر کند.
پروژه ویژه استریم آنلاین فیس‌بوک برای تلفن‌‌های همراه هوشمند
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که فیس‌بوک در پی آن است که دسترسی افراد به استریم های زنده را با عرضه قابلیتی جدید آسان‌تر کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، این کمپانی ازاین‌پس به کاربرانی که حساب کاربری فیس‌بوک ندارند نیز اجازه می‌دهد تا استریم های زنده را روی دستگاه موبایلشان تماشا کنند. این قابلیت در حال حاضر تنها برای کاربران اندروید در دسترس است و در طی هفته‌های آینده برای کاربران iOS نیز عرضه می‌شود.
 
علاوه بر این قابلیت‌های جدید این نرم‌افزار به کاربران امکان می‌دهد که بدون دسترسی به اینترنت همراه پایدار از طریق تلفن همراهشان بتوانند به این استریم ها دسترسی داشته باشند. این قابلیت که «Public Switch Telephone Network» نام دارد به کاربران اجازه می‌دهد که از طریق شماره‌گیری یک شماره رایگان به این استریم ها گوش بدهند. علاوه بر این فیس‌بوک لایو نیز قابلیت جدیدی دریافت کرده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن تنها به صدای استریم گوش بدهند و اینترنت خود را برای دانلود تصویر مصرف نکنند.
 
 
این ویژگی‌های جدید همچنین می‌تواند به فیس‌بوک کمک کند با افزایش تقاضای بیش حد به دسترسی به این سرویس که به دلیل شروع ویروس کرونا ایجاد شده است سازگار شود. این شرکت اعلام کرده است که تلاش می‌کند تا با ترافیک ایجاد شده همگام شود چراکه این روزها شمار زیادی از کاربران برای ارتباط با عزیزان خود به نرم‌افزار پیام‌رسان این کمپانی متصل می‌شوند.
 
تماس تصویری و استریم زنده سرویس‌هایی هستند که بیشترین بار را به دوش این کمپانی می‌اندازند و همین امر موجب شده است که فیس‌بوک مجبور شود که کیفیت ویدیوهای خود را در اروپا کاهش دهد. پس درصورتی‌که کاربران از قابلیت‌های صوتی یادشده استفاده کنند موجب می‌شوند که فیس‌بوک بتواند منابع بیشتری را به بخش‌های موردنیاز دیگر اختصاص بدهد.
 
کد مطلب: 60346
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام