۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۲

انتقال آسان عکس‌های آیفون به کامپیوتر از طریق نرم‌افزار DELL

ایتنا- کمپانی دل به‌تازگی امکان انتقال تصاویر و میرر کردن صفحه‌نمایش آیفون را به نرم‌افزار Mobile Connect خود اضافه کرد.
انتقال آسان عکس‌های آیفون به کامپیوتر از طریق نرم‌افزار DELL
کمپانی دل به‌تازگی امکان انتقال تصاویر و میرر کردن صفحه‌نمایش آیفون را به نرم‌افزار Mobile Connect خود اضافه کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی دل در ماه ژانویه افشا کرد که نرم‌افزار Mobile Connect این شرکت احتمالا در بهار سال جاری با تلفن‌های همراه آیفون سازگاری بیشتری پیدا خواهد کرد.
 
کمپانی دل به‌عنوان یکی از چهره‌های مشهور تولیدکننده سخت‌افزار کامپیوتری نرم‌افزار Mobile Connect را به‌گونه‌ای به‌روزرسانی کرده است که امکان انتقال فایل و میرر کردن صفحه‌نمایش برای کاربران آیفون فراهم باشد. مبادله فایل‌ها فقط به عکس و فیلم محدود می‌شود اما برای کاربرانی که به دنبال ذخیره کردن عکس‌ها در لپ‌تاپشان هستند بسیار کارآمد است.
 
 
 

البته میرر کردن صفحه‌نمایش یکی از اصلی‌ترین امکانات جدید این نرم‌افزار است. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید صفحه‌نمایش آیفون خود را در کامپیوترتان مشاهده کرده و آن را با صفحه‌کلید، ماوس یا صفحه‌نمایش لمسی کنترل کنید. این قابلیت زمانی کاربرد دارد که می‌خواهید از نرم‌افزاری که نسخه وب ندارد روی کامپیوتر شخصی‌تان استفاده کنید.
 
این امر برابری بین اندروید و آیفون را در نرم‌افزار Mobile Connect بهبود می‌بخشد. قابلیت‌های جدید Mobile Connect موجب می‌شود که این نرم‌افزار برای صاحبان آیفون گزینه‌ای مناسب‌تر از نرم‌افزار Your Phone مایکروسافت باشد. به‌این‌ترتیب تا زمانی که یکی از لپ‌تاپ‌های دل را در اختیار داشته باشید ممکن است برای در اختیار داشتن چنین قابلیت‌هایی به نرم‌افزارهای دیگر نیازمند نباشید.

 
کد مطلب: 60337
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام