۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰

عرضه هدست‌های نسل جدید HP با همکاری والو و مایکروسافت

ایتنا- کمپانی اچ‌پی به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه جدید هدست‌های واقعی مجازی Reverb در همکاری با والو و مایکروسافت ساخته شده است.
عرضه هدست‌های نسل جدید HP با همکاری والو و مایکروسافت
کمپانی اچ‌پی به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه جدید هدست‌های واقعی مجازی Reverb در همکاری با والو و مایکروسافت ساخته شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی اچ‌پی به‌تازگی اعلام کرده است که با همکاری مایکروسافت و والو هدست واقعیت مجازی جدیدی را عرضه خواهد کرد که نسخه به نسل‌های قبلی « فراگیرتر، راحت‌تر و سازگارتر» است.
 
این کمپانی هنوز اطلاعات مرتبط با این سیستم را عرضه نکرده است اما نظر اجمالی به این هدست نشان‌دهنده تغییراتی در طراحی آن است که ممکن است مخاطبین جدیدی را به این فناوری جذب کند.
 
 
 
اولین نسخه عرضه‌شده از هدست‌های واقعیت مجازی Reverb طراحی ویژه و چشم‌گیری نداشت اما کیفیت 2,160 x 2,160 پیکسلی آن برای هر چشم یکی از اصلی‌ترین امتیازات این هدست بود.
 
البته این احتمال وجود دارد که اچ‌پی در معرفی قابلیت‌های نسخه جدید این دستگاه یعنی Reverb G2 اغراق کرده باشد چراکه در پست توییتری خود اعلام کرد که این دستگاه «بنچ‌مارک بعدی» هدست‌های واقعیت مجازی است.
 
علا.ه بر این با سابقه‌ای که از والو در دست داریم نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که مشارکت این کمپانی در ساخت این هدست واقعیت مجازی جدید به طراحی بسیار پیشرفته و تغییرات زیادی در این رابطه منجر شود. همچنین گمان می‌شود که این هدست ممکن است برای گیمرها کاربرد داشته باشد اما مخاطبان آن احتمالا بیشتر افراد حرفه‌ای خواهند بود.
 
کد مطلب: 60335
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام