۰
plusresetminus
شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۵

عرضه نسخه 82 کروم به‌ صورت کلی لغو شد

ایتنا- کمپانی گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که برنامه‌ریزی‌های مرتبط با شرایط بحران کرونا این کمپانی را بر آن داشته که عرضه نسخه 82 مرورگر کروم را به‌صورت کلی لغو کند.
عرضه نسخه 82 کروم به‌ صورت کلی لغو شد
کمپانی گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که برنامه‌ریزی‌های مرتبط با شرایط بحران کرونا این کمپانی را بر آن داشته که عرضه نسخه 82 مرورگر کروم را به‌صورت کلی لغو کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گوگل در طی هفته گذشته اعلام کرد که برای سازگاری با برنامه‌های کاری تنظیم شده خود در دوران شیوع ویروس کرونا تصمیم دارد که عرضه نسخه جدید کروم و سیستم‌عامل کروم را به تعویق بیندازد.
 
این شرکت دراین‌باره اعلام کرد که برای اطمینان از پایداری هرچه بیشتر نسخه‌های جدید تلاش خواهد کرد و فعلا نسخه پایدار کروم 81 را عرضه نخواهد کرد. گوگل در پستی که چند روز قبل منتشر کرد اعلام کرد که قصد دارد تا از عرضه یک نسخه کامل از کروم صرف‌نظر کند.
 
 
 
جیسون کرسی به‌عنوان رییس بخش برنامه فنی گوگل در پست دیگری اظهار کرد که  تا زمانی که نسخه 83 از کانال توسعه عبور کند، نسخه 81 در کانال بتا می‌ماند و نسخه 82 به‌صورت کامل از چرخه این فرایند خارج می‌شود. به‌این‌ترتیب ممکن است نسخه 83 زودتر از برنامه عرضه شود اما هنوز تصمیمی دراین‌باره اتخاذ نشده است.
 
ویژگی‌های عرضه‌شده برای نسخه 81 مرورگر کروم شامل قابلیت‌های مرتبط با واقعیت ترکیبی و آزمایش ورود فناوری NFC به این مرورگر است. علاوه بر این تغییرات HTTPS در این نسخه به نحوی اعمال شده است که پروتکل‌های قدیمی را حذف کرده و محتوایی که سعی دارد از طریق HTTP در وب‌سایت‌های امن لود شود را مسدود کند.
 
کد مطلب: 60334
برچسب ها: کروم مرورگر وب
مرجع : www.engadget.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام