۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰

به‌روزرسانی پینترست به‌ منظور نمایش اطلاعات کرونا

ایتنا- پینترست به‌تازگی در به‌روزرسانی جدید خود قابلیت‌های ویژه‌ای دریافت کرده است که نه‌تنها به سرگرم کردن افراد در قرنطینه کمک بزرگی می‌کند بلکه اطلاعات درستی نیز در رابطه با کرونا در اختیارشان قرار می‌دهد.
به‌روزرسانی پینترست به‌ منظور نمایش اطلاعات کرونا
پینترست به‌تازگی در به‌روزرسانی جدید خود قابلیت‌های ویژه‌ای دریافت کرده است که نه‌تنها به سرگرم کردن افراد در قرنطینه کمک بزرگی می‌کند بلکه اطلاعات درستی نیز در رابطه با کرونا در اختیارشان قرار می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، پینترست تاکنون در مبارزه با اشاعه اطلاعات غلط در این شبکه اجتماعی بسیار قوی عمل کرده است و پروژه‌های موفقی را در ارتباط با شرایط شیوع کرونا به انجام رسانده است. به‌این‌ترتیب با پیوستن بسیاری از کشورها به روند قرنطینه خانگی و بالا رفتن آمار جستجوهایی مرتبط با دستورهای غذایی، سرگرمی کودکان و مراقبت از خود، این شبکه اجتماعی تصمیم گرفته است تا در این زمینه نیز با کاربران خود ارتباطی مؤثر برقرار کند.
 
بر همین اساس این شبکه اجتماعی سربرگ جدیدی را به نام « امروز» به رابط کاربری نرم‌افزار خود افزوده است که می‌توانید آن را در بالای نوار ناوبری نسخه اندروید و iOS مشاهده کنید. این کمپانی از این طریق پین‌های ترند و موضوعات موردعلاقه کاربر را بر اساس فعالیت‌های مشاهده‌شده در هر حساب کاربری به کاربران نمایش می‌دهد.
 
علاوه بر این جستجوهای مرتبط با ویروس کرونا همچنان در پینترست بسیار زیاد است و در همین راستا این کمپانی قصد دارد اطلاعات سازمان بهداشت جهانی و مراکز کنترل بیماری‌ها را در قالب برگه "متخصص" در سربرگ «امروز» درج کند. ضربه زدن به مجموعه "مشاوره کرونا ویروس از متخصصان" پین‌هایی را نشان می‌دهد که شامل فیلم‌هایی در مورد نحوه جلوگیری از انتشار کووید-19، نحوه نگه‌داری صحیح مواد غذایی، روش‌های مناسب شستشوی دست و استفاده از ماسک است.
 
 
 
با گشت‌وگذار در باقی اخبار امروز موضوعاتی از قبیل پروژه‌های هنری برای کودکان ، مباحث مربوط مراقبت از خود مانند «گسترش مهربانی»، آموزش انتخاب مهارت‌های جدید مانند یوگا و بافندگی و موارد دیگر برای کاربر نمایش داده می‌شود. به نظر می‌رسد محتوای این سربرگ به‌طور طبیعی در هرروز تجدید می‌شود و البته اطلاعات آن بی‌نهایت نیست.
 
پینترست همچنین متوجه شده است که در چند هفته گذشته جستجو برای نقل‌قول‌های آرامش‌بخش دو برابر شده است . این در حالی است که جملات استرس‌زا در این بازه زمانی سه برابر شده است. بنابراین این شرکت در این رابطه نیز برای مشاهده جملات اثربخش قابلیتی را در نظر گرفته است.
 
پینترست علاوه بر همه این‌ها در بالای صفحه اصلی خود بنری قرار داده است که مردم را به سمت مجموعه‌ای از منابع خود در مورد ویروس کرونا و همچنین برخی تابلوهای الهام‌بخش و استرس زدا هدایت می‌کند. این شرکت همچنین به‌طور تهاجمی هرگونه اطلاعات غلطی را که در رابطه با کووید-19 پیدا می‌کند را حذف می‌کند و همچنین فرایند گزارش موارد کشف‌شده توسط کاربران را نیز آسان‌تر کرده است.
 
کد مطلب: 60330
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام