۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰

دادگاه با درخواست ترامپ مبنی بر مسدود کردن انتقادها در توییتر مخالفت کرد

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن هستند که دادگاه تجدیدنظر ایالات‌متحده به درخواست ترامپ مبنی بر حذف توییت‌های انتقادی پاسخ منفی داد.
دادگاه با درخواست ترامپ مبنی بر مسدود کردن انتقادها در توییتر مخالفت کرد
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که دادگاه تجدیدنظر ایالات‌متحده به درخواست ترامپ مبنی بر حذف توییت‌های انتقادی پاسخ منفی داد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، تلاش‌های ترامپ برای تصویب قانونی که به او اجازه می‌داد تا توییت‌های انتقادی در رابطه با خود را پاک کند فعلا به نتیجه نرسید. در همین رابطه دادگاه تجدیدنظر درخواست دولت ترامپ را برای بررسی مجدد این تصمیم غیرضروری خواند.
 
بارینگتون پارکر به‌عنوان قاضی این پرونده تصمیم ابتدایی در رابطه با این درخواست را بسیار صریح دانست. اگر ترامپ قصد دارد تا از حساب کاربری توییتر شخصی خود برای اعلانات رسمی استفاده کند به‌این‌ترتیب این اجازه را داده است که حساب کاربری‌اش به یک حساب عمومی تبدیل شود و منتقدان هم حق‌دارند تا صدای خود را از این طریق به گوش باقی افراد برسانند.
 
 
 
هنوز مشخص نیست که تیم قضایی ترامپ به این تصمیم چه پاسخی نشان خواهد داد. اگر او این پرونده را به دادگاه عالی بکشاند نیز شانس کمی برای پیروزی خواهد داشت چراکه قاضی پارکر در زمان رد درخواست بازنگری ترامپ به مثال‌های مشابه دادگاه عالی اشاره کرد.
 
تصمیم دادگاه تجدیدنظر هنوز هم به ترامپ این اجازه را می‌دهد که حساب‌های کاربری تهدیدکننده و متجاوز را مسدود کند اما همین امر ممکن است سیاستمداران را وادار کند که با دقت نظر به نحوه استفاده از حساب‌های شخصی خود بنگرند. به‌این‌ترتیب آن‌ها چه بخواهند و چه نخواهند گاهی مجبورند که صداهای مخالف را هم منعکس کنند.
 
کد مطلب: 60329
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام