۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰

نمایشگاه کامپیوتکس 2020 تا ماه سپتامبر به تعویق افتاد

ایتنا- برگزارکنندگان نمایشگاه کامپیوتکس به صورت رسمی اعلام کردند که این رخداد در سال جاری انجام خواهد شد و تنها تاریخ برگزاری این نمایشگاه به 28 سپتامبر سال 2020 موکول خواهد شد.
نمایشگاه کامپیوتکس 2020 تا ماه سپتامبر به تعویق افتاد
برگزارکنندگان نمایشگاه کامپیوتکس به صورت رسمی اعلام کردند که این رخداد در سال جاری انجام خواهد شد و تنها تاریخ برگزاری این نمایشگاه به 28 سپتامبر سال 2020 موکول خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، نمایشگاه کامپیوتکس 2020 به تعویق افتاد. امروز شورای توسعه تجارت خارجی تایوان و انجمن کامپیوتر تایوان به‌عنوان دو سازمان ترتیب‌دهنده این رخداد سالانه اعلام کردند که این نمایشگاه تا ماه سپتامبر به تعویق خواهد افتاد.
 
بر اساس اطلاعات ارائه شده از طرف این شورا، این کنفرانس به‌جای دوم ژوئن در 28 سپتامبر برگزار می‌شود و تفاوت مهم و اصلی آن با سال‌های دیگر این است که طول آن به‌جای پنج روز سه روز خواهد بود.
 
 
 
نکته جالب در این رابطه لغو این کنفرانس نیست چراکه بسیاری از نمایشگاه‌های بزرگ فناوری نیز در پی شیوع کرونا لغو شده‌اند بلکه مهم این است که این سازمان‌ها در کمال اطمینان اعلام کرده‌اند که قادرند در سپتامبر این نمایشگاه را برگزار کنند.
 
سازمان‌های مختلف در موارد مشابه دیگر رخدادهایی مانند کنگره جهانی موبایل و E3 را به‌صورت کامل لغو کردند. گروه‌های دیگر نظیر کمپانی برگزارکننده کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی نیز اعلام کردند که در ماه‌های آتی این کنفرانس را برگزار خواهند کرد اما تاریخ دقیق آن را مشخص نکرده‌اند.
 
برگزاری کنفرانسی بین‌المللی در شرایط فعلی جهان چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد. در این میان به نظر می‌رسد که بسیاری از کمپانی‌ها تصمیم دارند که محصولات جدید خود را به‌زودی به بازار معرفی کنند اما این کار را از طریق اینترنت انجام خواهند داد و  برگزارکنندگان کامپیوتکس نیز پشتیبانی‌شان را در این زمینه اعلام کرده‌اند. به‌این‌ترتیب علاقه‌مندان به تجهیزات کامپیوتری برای دریافت اطلاعات در رابطه با سخت‌افزار جدید مجبور به صبر تا ماه سپتامبر نخواهند بود.
 
کد مطلب: 60328
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام