کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بحبوحه اپیدمی جهانی کرونا،

Google Duo محدودیت چت ویدئویی را کاهش می‌دهد

سايت خبری ايتنا , 12 فروردين 1399 ساعت 7:00

ایتنا - Google Duo حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان در یک تماس ویدئویی را از 8 به 12 نفر افزایش داده است.


اگر شما هنوز به این اپ چت ویدئویی گروهی عالی علاقه‌مند هستید نگاهی دوباره به گوگل دوو بیندازید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از مشبل، وبسایت اندروید سنترال متوجه شده است که Google Duo حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان در یک تماس ویدئویی را از 8 به 12 نفر افزایش داده است.
 
در یک توئیت، سانا زهاری (@sanazahari)، مدیر ارشد تولید و طراحی گوگل این تغییر را اعلام کرد و، بدون اینکه جزئیات بیشتری ارائه کند، وعده داد که «امکانات بیشتری هم در راه است».
 
خرسندیم که دوو به کاربران برای دیدن افراد مورد علاقه‌شان در همه نقاط جهان یاری می‌رساند. ما توجه داریم که تماس گروهی در حال حاضر اهمیت بسیار ویژه‌ای پیدا کرده است. ما از امروز تماس گروهی را از 8 شرکت‌کننده به 12 نفر افزایش داده‌ایم. امکانات دیگری نیز در راه است. #AllInThisTogether #COVID19
27 مارس 2020

 
در یک توئیت دیگر، زهاری گفت که این شرکت در حال «بررسی همه نظرات کاربران Duo، Messages و Dialer، و اولویتبندی درخواستهای اصلی است».
 


این تغییر در زمانی به اجرا در می‌آید که تعداد زیادی از جمعیت اروپا و آمریکا به خاطر شیوع کرونا ویروس در خانه محبوس شده‌اند. این باعث افزایش نیاز به اپهای چت ویدئویی گروهی شده، و اگرچه گزینه‌های نسبتا زیادی برای این کار وجود دارند، ولی جزئیات کوچک، مانند عملکرد در سرعت اینترنت کمتر از حد بیهنه، است که تعیین می‌کند یک کاربران کدام اپ را ترجیح دهند.
 
گوگل دوو – به عنوان یکی از اپهای چت متعدد – از زمان راه‌اندازیش در سال 2016 خیلی در جذب کاربران موفق نبوده است، ولی به هر حال یکی از ساده‌ترین و پرسرعت‌ترین گزینه‌های موجود به شمار می‌رود.
 
 


کد مطلب: 60326

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60326/google-duo-محدودیت-چت-ویدئویی-کاهش-می-دهد

ايتنا
  https://www.itna.ir