۰
plusresetminus
جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۷

اپلیکیشن جاسوس آیفون را بشناسید!

ایتنا - اپلیکیشن زوم (Zoom) که یکی از برنامه‌های محبوب آیفون به شمار می‌رود،  حالا مشخص شده که بسیاری از اطلاعات و داده‌های مربوط به کاربرانش را تحویل شرکت فیس‌بوک می‌داده است.
اپلیکیشن جاسوس آیفون را بشناسید!

تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن است که یکی از اپلیکیشن‌های محبوب گوشی‌های آیفون، اطلاعات کاربران را بدون کسب اجازه از آنها به فیس‌بوک ارسال کرده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اپلیکیشن زوم (Zoom) که یکی از برنامه‌های محبوب مبتنی بر سیستم عامل ios و مخصوص کاربران گوشی‌های آیفون به شمار می رود،  به کاربران اجازه برگزاری ویدئو کنفرانس و اشتراک گذاری محتواهای ویدئویی را می‌دهد و حالا در تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده در وبسایت thenextweb، به نظر می‌رسد که بسیاری از اطلاعات و داده های مربوط به کاربرانش را تحویل شرکت فیس‌بوک می‌داده است.

این خبر بدون شک در صورت تایید، می‌تواند برای شبکه اجتماعی فیس‌بوک که در یکی دو سال گذشته به شدت درگیر رسوایی افشای اطلاعات کامل میلیون‌ها کاربر فیس‌بوکی بوده است، مشکلات و دردسرهای عدیده و جدیدی را به وجود بیاورد و آن را بار دیگر به نقض حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی متهم کند به گونه‌ای که پیش‌بینی می‌شود در صورت تداوم مسایل مربوط به نقض حریم خصوصی، فیس‌بوک به عنوان بزرگ ترین پلتفرم شبکه اجتماعی در جهان، خیل عظیمی از کاربران و طرفدارانش را از دست خواهد داد.
 
 
کد مطلب: 60321
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام