۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۲

تجربه یک زندگی بدون گوگل در کنار گوشی‌های جدید هواوی

ایتنا- شرکت هواوی تصمیم داریم پرچمدار جدید خود را روانه بازار کند ولی نکته‌ای که در این پرچمدار وجود دارد این است که هیچ‌گونه خدمت یا برنامه‌ای از گوگل در این گوشی دیده نمی‌شود.
تجربه یک زندگی بدون گوگل در کنار گوشی‌های جدید هواوی

به‌زودی گوشی‌های پرچمدار جدید شرکت هواوی وارد بازار می‌شود. این گوشی‌ها متعلق به سری پی 40 یا “P40” هستند. این گوشی‌ها قرار است در یک رویداد آنلاین و بدون هیچ مخاطب حاضر در رویداد به مشتریان و هواداران شرکت هواوی معرفی شود. نکته‌ای که در محصولات جدید هواوی وجود دارد، ناتوانی این شرکت در استفاده از خدمات گوگل در محصولات جدید خودش است.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ورج، برخی بر این باور هستند که محصولات شرکت هواوی امنیت ملی کشورها را به خطر می‌اندازند. به همین خاطر این شرکت تحریم شد و گوگل دیگر حق همکاری با هواوی را ندارد. به بیان ساده‌تر شرکت هواوی نمی‌تواند مجوز استفاده از سیستم عامل اندروید را بگیرد و نمی‌تواند از خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل استفاده کند.
 
شاید بسیاری از کاربران بتوانند خودشان را متقاعد کنند که از خدمات و امکانات گوگل استفاده نکنند. همچنین شاید بسیاری بتوانند خودشان را با سیستم عاملی غیر از اندروید سازگار کنند ولی مطمئن باشید که کار هواوی حداقل در ابتدای کار به شدت مشکل خواهد بود. از طرف دیگر قیمت گوشی‌های جدید هواوی به قدری بالا است که ممکن است این شرکت مجبور به تجدید نظر در قیمت‌ این محصولات شود.
 

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که شرکت هواوی قصد دارد بدون همکاری شرکت گوگل چه طرح و برنامه‌ای را دنبال کند. مسلماً این شرکت فعال در حوزه ساخت و عرضه گوشی‌های هوشمند که فروش خوبی را در چند سال گذشته تجربه کرده است، برنامه‌ای دارد که بتواند با دنبال کردن آن از کاهش فروش و طرفداران آن جلوگیری کند.
 
هواوی به دنبال ساخت و توسعه یک پلتفرم نرم‌افزاری کارآمد است و برای این پلتفرم، قصد دارد با مجموعه‌های مختلفی همکاری کند تا به کاربران و کشورهای تحریم‌کننده ثابت کند که می‌تواند بدون نیاز به آن‌ها روی پای خودش بایستد ولی در صورتی که نتواند کاربران و هواداران را برای خرید گوشی‌های خود متقاعد کند، احتمالاً به زودی شاهد سقوط این امپراتوری حوزه فناوری خواهیم بود.
کد مطلب: 60314
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
نقل قول جالبی است :«
به گزارش ایتنا و به نقل از ورج، برخی بر این باور هستند که محصولات شرکت هواوی امنیت ملی کشورها را به خطر می‌اندازند«
اما شاید واژه برخی را به اغلب تبدیل کنیم بهتر باشد ، کم نیست محصولات تقلبی و بی کیفیت چینی که با استدلال های مختلف توسط چینی ها توجیه می شود ، همین استدلال هم به راحتی در زمینه ارتباطات به مرور عیان خواهد شد. کمی صبر و مرور زمان نیاز است .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام