۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۲

شروع به کار رسانه عصر پرداخت

ایتنا - عصر پرداخت در آغاز سال ۱۳۹۹ شکل گرفته است و این رسانه فعالیت خود را پیرامون موضوعات مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات، بانکداری و پرداخت الکترونیک دنبال می کند و امیدوار است با حمایت مخاطبان فرهیخته خود بتواند نقش خود را در عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به خوبی ایفا کند.
شروع به کار رسانه عصر پرداخت
در دنیای امروز که همه صنایع و کسب و کارها با موج تحول دیجیتال در حال دگردیسی اند، رسانه های دیجیتال نقش مهمی در توسعه فرهنگ، اطلاع رسانی و آموزش دارند. در همین راستا عصر پرداخت در آغاز سال ۱۳۹۹ شکل گرفته است و این رسانه فعالیت خود را پیرامون موضوعات مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات، بانکداری و پرداخت الکترونیک دنبال می کند و امیدوار است با حمایت مخاطبان فرهیخته خود بتواند نقش خود را در عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به خوبی ایفا کند.

به گزارش نود فناوری در روزهای اخیر با توجه شیوع ویروس کرونا و شرایط پیش آمده، عصر پرداخت تصمیم گرفت، برنامه های خود را بر بستر سایبری ادامه دهد تا مخاطبان بتوانند به صورت آنلاین از این برنامه ها استفاده کنند.
در همین راستا اولین مناظره آنلاین، با عنوان “بانکداری دیجیتال:حرف تا عمل” چهارشنبه ششم فروردین ماه ۹۹ با حضور با حضور فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین و محمد صادقی معاون فناوری اطلاعات بانک اقتصاد نوین با اجرای عبداله افتاده روزنامه نگار، از طریق لایو کست اپلیکیشن کست باکس با حضور مخاطبان شبکه بانکی به صورت مجازی برگزار شد.

در این مناظره فرهاد اینالوئی با اشاره به اینکه نباید برای راه اندازی بانک دیجیتال منتظر رگولاتور ماند بلکه باید با حرکت رو به جلو رگولاتور بانکی را در این مسیر همراه کرد، اما محمد صادقی نیز با تاکید بر اینکه پیش از انجام هر کاری باید برای دگردیسی دیجیتال در شبکه بانکی حتما نقشه راه ترسیم شده از سوی رگولاتوری داشته باشیم چرا که احتمال دارد در آینده سیاست گذار در یک حرکت ضربتی تمام کارهای انجام شده را زیر سوال ببرد. در این مناظره همچنین به ابهامات بسیاری در این حوزه پاسخ داده شد.

برای شنیدن پادکست این مناظره لطفا به لینک زیر مراجعه کنید: چنانچه برای باز کردن لینک با مشکل مواجه شدید با استفاده از فیلترشکن لینک زیر را باز کنید.
https://castbox.fm/vb/244131754
برای پیوستن به کانال عصر پرداخت در اپلیکیشن castbox از طریق فایل اینفوگرافی ذیل می توانید ما را دنبال کنید.
کد مطلب: 60310
برچسب ها: رسانه
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام