۰
plusresetminus
شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰

سازگاری شبکه ایکس باکس و پلی استیشن با افزایش تقاضا

ایتنا- حوزه بازی دارد رکوردهای جدیدی را تجربه می‌کند. شیوع ویروس کرونا همه را خانه‌نشین کرده و تمایل گیمرها به بازی افزایش یافته است ولی ایکس باکس و پلی استیشن خود را با نیازهای جدید کاربران سازگار کرده‌اند.
سازگاری شبکه ایکس باکس و پلی استیشن با افزایش تقاضا
در حال حاضر ویروس کرونا باعث شده است که میزان مصرف اینترنت در سراسر جهان افزایش یابد. شرکت‌های مختلف به دنبال این هستند که از این فرصت نهایت استفاده و بهره را ببرند و فروش محصولات خود را چند برابر کنند. در این دوران، میزان استفاده از کنسول‌های بازی هم افزایش پیدا کرده است و تمایل به استفاده از این تجهیزات افزایش چشمگیری را در این دوران تجربه می‌کند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، شرکت‌ها فناوری جهان در پی این هستند که تا حد امکان خدمات خود را مثل گذشته و حتی بهتر به کاربران ارائه دهند و کاری کنند که این خدمات تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا و افت اقتصاد جهان قرار نگیرد.
 
در حال حاضر خدماتی مانند گیمینگ و بازی دارد رکوردهای جدیدی را در سطح جهانی تجریه می‌کند و شاهد رشد روزافزون این گونه خدمات هستیم اما جای هیچ‌گونه نگرانی برای گیمرها و فعال این زمینه نیست؛ زیرا مایکروسافت و سونی به کاربران اطمینان داده‌اند که از نزدیک همه چیز را بررسی می‌کنند و جای هیچ نگرانی نیست.
 
دیو مک‌کارتی، معاون خدمات محصول Xbox اظهار داشت که این مجموعه به صورت مداوم میزان مصرف کاربران را بررسی و تغییرات لازم را در صورت نیاز اعمال می‌کند تا هیچ مشکلی برای تجربه گیمرها به وجود نیاید و گیمرها بتوانند مثل گذشته از بازی خود لذت ببرند و لحظات خوب و خوشی را در منزل سپری کنند.»
 
در همین حال جیم رایان، مدیرعامل سونی گفت که پلی استیشن تمام تلاش خود را برای رفع نگرانی‌های مربوط به پایداری و ثبات اینترنت انجام می‌دهد. وی اظهار داشت که ممکن است گیمرهای اروپایی شاهد افت سرعت دانلود بازی باشند ولی همچنان می‌توانند از بازی لذت ببرند.
 
با توجه به دورکار شدن شرکت‌ها، سرعت اینترنت در چند هفته گذشته به شدت افت کرده است و به همین خاطر شرکت‌های مختلف در حال تلاش برای افزایش پهنای باند هستند.
کد مطلب: 60306
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام