۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰

انتقال قابلیت‌های گلکسی اس 20 به اس 10 و نوت 10

ایتنا- شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است که خصوصیات منحصر به فرد گوشی گلکسی اس 20 را به گلکسی اس 10 و نوت 10 منتقل کند تا کاربران بتوانند از این قابلیت‌ها نهایت استفاده و لذت را ببرند.
انتقال قابلیت‌های گلکسی اس 20 به اس 10 و نوت 10
در هفته‌های آتی شاهد نوآوری شرکت سامسونگ برای گوشی‌های اس 10 و نوت 10 خواهیم بود. این شرکت قصد دارد قابلیت‌های موجود در گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 را به گوشی‌های اس 10 و نوت 10 منتقل کند. یکی از این قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد، «سینگل تیک» یا “Single Take” نام دارد.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، ویژگی سنگل تیک از فناوری یادگیری عمیق، از یک لحظه چندین عکس مختلف با دوربین‌های متعدد می‌گیرد. این خاصیت مبتنی بر هوش مصنوعی ظرف 10 ثانیه تا جایی که بتواند عکس و ویدیو می‌گیرد تا کاربران گزینه‌های مختلفی برای انتخاب داشته باشد. این قابلیت می‌تواند بر اساس المان‌های مختلف، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کند.
 
علاوه بر قابلیت سینگل تیک، شاهد اضافه شدن قابلیت حالت شب یا “Night Mode” به اس 10 خواهیم بود. این در حالی است که قابلیت هایپرلپس در شب به هر دو گوشی نوت 10 و اس 10 اضافه خواهد شد. همچنین شاهد اضافه شدن قابلیت فیلترهای سفارشی به به‌روزرسانی نرم افزاری خواهیم بود.
 

قرار است قابلیت‌های “Clean View” و “Quick Crop” به گوشی‌های مذکور اضافه شود. با برخورداری گوشی‌های مذکور از این قابلیت‌های جدید، تصاویر مشابه به صورت خودکار در کنار هم در اپلیکیشن گالری گروه‌بندی خواهد شد و کاربران قادر خواهند بود که روی یک عکس زوم کنند و آن را به گونه‌ای برش دهند که فقط بخشی از تصویر مشخص باشد.
 
شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است که قابلیت “Quick Share” را به گوشی‌های قدیمی مورد بحث اضافه کند تا کاربران بتواند تصاویر، ویدیوها و سایر فایل‌های مورد نظر را به کاربران نزدیک خود انتقال دهند. در نهایت این به‌روزرسانی قابلیت “Music Share” را هم دربرمی‌گیرد. با این قابلیت یک کاربر که با شما دوست است می‌تواند به همان اسپیکری که شما از طریق بلوتوث به آن وصل هستید، وصل شود. سامسونگ هیچ تاریخ مشخصی را برای این اقدام جدید خود تعیین نکرده است.
کد مطلب: 60303
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام