۰
plusresetminus
شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰

ویندوز 10 یک میلیارد کاربر در جهان دارد!

ایتنا- مایکروسافت اعلام کرد که به یکی از اهداف مهم خود دست پیدا کرده است. در حال حاضر بیش از یک میلیارد دستگاه از ویندوز 10 استفاده می‌کنند و این یکی از نقاط عطف مهم در تاریخ مایکروسافت به حساب می‌آید.
ویندوز 10 یک میلیارد کاربر در جهان دارد!

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است بیش از یک میلیارد دستگاه فعال از ویندوز 10 استفاده می‌کنند. یوسف مهدی، معاون بخش زندگی مدرن و گروه پژوهش و دستگاه‌های شرکت مایکروسافت اعلام کرد: «امروز مفتخریم که اعلام کنیم بیش از یک میلیارد نفر در 200 کشور مختلف دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که ویندوز 10 بهترین گزینه‌ای است که می‌توانند برای سیستم خود انتخاب و استفاده کنند. واقعاً نمی‌دانیم به چه زبانی از مشتریان، همکاران و کارمندان خود که برای رسیدن به این جایگاه به ما کمک کردند، قدردانی کنیم.»
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ورج، این آمار، کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، کنسول ایکس باکس وان و دستگاه هولولنز را دربرمی‌گیرد. این آمار بدین معناست که مایکروسافت در حال حاضر به هدف ابتدایی خود مبنی بر استفاده یک میلیون دستگاه از ویندوز 10 دست پیدا کرده است. البته این هدف دو سال دیرتر از زمان مشخص‌شده محقق شد.
 
شرکت مایکروسافت همچنین اعلام کرد که در حال حاضر 17.8 میلیون نفر در حال تست و آزمایش ویندوز اینسایدر هستند. مایکروسافت برنامه‌ریزی کرده بود که سه سال پس از عرضه ویندوز 10، تعداد کاربران آن به بیش از یک میلیارد نفر برسد اما وقتی ویندوز فون نتوانست در رقابت با اندروید و آی.اُ.اس پیروز شود، مایکروسافت مدت زمان مشخص‌شده (سه سال) را افزایش دهد.
 

این نقطه عطف در تاریخ مایکروسافت، کمتر از پنج سال پس از عرضه اولین نسخه ویندوز 10 محقق شد. شش ماه پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد کاربران ویندوز 10 به 900 میلیون دستگاه در دنیا رسیده است.
 
مهدی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: «ویندوز 10 در حال حاضر تنها سیستم عاملی است که بیش از 80 هزار مدل و پیکربندی مختلف لپ‌تاپ، تبلت و غیره از 1000 تولیدکننده مختلف از آن استفاده می‌کنند.»
کد مطلب: 60295
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام