۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۷

حمایت مایکروسافت از دورکاری

ایتنا - مایکروسافت که همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا از تمامی کارکنان و پرسنل خود درخواست کرده بود که از خانه به فعالیت‌های شغلی خود ادامه دهند، حالا درحال تلاش برای بهره گیری از فرصت بوجود آمده به منظور توسعه تجهیزات و نرم‌افزارهای پیشرفته‌تر در آینده‌ای نزدیک برای کاربران است.
حمایت مایکروسافت از دورکاری
مایکروسافت به تازگی از تاثیرات دورکاری ناشی از شیوع گسترده و ویروس کرونا و نحوه مهندسی و طراحی و توسعه نرم‌افزارها و تجهیزات ارتباطی سخن گفته است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، هم‌زمان با شیوع گسترده ویروس کرونا، بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک در جهان از کارکنان و پرسنل خود درخواست کرده اند که به منظور جلوگیری از انتشار ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و حفظ سلامت و بهداشت جامعه در منزل خود بمانند و با استفاده از رایانه های شخصی و اینترنت به کار و فعالیت های شغلی خود ادامه دهند.

با اینکه به نظر می رسد این نخستین باری است که جهان با پدیده ای به نام دورکاری مواجه شده است و این مسئله نیز تاکنون مشکلات و دردسرهای خاص خود را برای کارکنان و همچنین شرکت های مختلف به وجود آورده است، اما مایکروسافت به تازگی از تاثیرات مثبت پدیده دورکاری سخن گفته و تاکید کرده است که این مسئله موجب شده است تا توسعه دهندگان نرم افزارها و اپلیکیشن های مختلف از نوآوری و طراحی‌های جدیدتر، بهتر و رابط کاربری سریع‌تری استفاده کرده و بهره ببرند تا بتوانند تجربه بهتری از دورکاری را برای کارکنان و پرسنل شرکت های مختلف به ارمغان بیاورند.

بر اساس گزارش وب سایت زد دی نت، مایکروسافت که همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا از تمامی کارکنان و پرسنل خود درخواست کرده بود که از خانه به فعالیت‌های شغلی خود ادامه دهند، حالا درحال تلاش برای بهره گیری از فرصت بوجود آمده به منظور توسعه تجهیزات و نرم افزارهای پیشرفته‌تر در آینده ای نزدیک برای کاربران است.  
کد مطلب: 60293
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام