کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرکز جست‌وجوی جدید گوگل یافتن اطلاعات در رابطه با کووید-19 را آسان‌تر می‌کند

سايت خبری ايتنا , 8 فروردين 1399 ساعت 7:00

ایتنا- گوگل مرکز جستجوی ویژه‌ای را برای ویروس کرونا به راه انداخته است که یافتن اطلاعات درست در رابطه با این بیماری را آسان‌تر می‌کند.


گوگل مرکز جست‌وجوی ویژه‌ای را برای ویروس کرونا به راه انداخته است که یافتن اطلاعات درست در رابطه با این بیماری را آسان‌تر می‌کند.
 
به گزارش ایتنا وبه نقل از  engadget، شرایط شیوع کرونا دائماً در حال تغییر است و در هر منطقه به‌صورت خاصی جلوه‌گر شده است به همین جهت گوگل سعی داشته تا رساندن اطلاعات منتشرشده از سوی مقامات کشورها و نیز اطلاعات جدید را به کاربران راحت‌تر کند.
 
زمانی که واژه‌هایی مانند «کرونا ویروس» یا «کووید-19» را به زبان انگلیسی در گوگل جستجو می‌کنید مرکز یادشده برای شما به نمایش درمی‌آید. این مرکز اطلاعات مرتبط را از سازمان جهانی بهداشت استخراج کرده، شما را به مقامات سلامت کشورتان متصل می‌کند و اطلاعات موردنیاز شما را در دسته‌بندی‌های مختلف سازمان‌دهی می‌کند.
 

 
 
در این بخش بیماری کرونا در حالت کلی موردبررسی اجمالی قرار می‌کند و دسته‌بندی‌های مختلفی برایتان نمایش داده می‌شود که بیشتر روی علائم، درمان و اقدامات پیشگیرانه متمرکز است. علاوه بر این توییت‌های سازمان‌های مدنی و سلامت محل زندگی افراد به همراه بخش رایج‌ترین پرسش‌ها برایشان نمایش داده می‌شود.
 
همچنین در این بخش یک طبقه‌بندی آماری وجود دارد که تعداد موارد تائید شده، فوت و بهبودیافته در هر کشور را نشان می‌دهد. این ویژگی به زبان انگلیسی در ایالات‌متحده شروع شده است، اما گوگل اظهار کرده است که قصد دارد به‌زودی دسترسی این قابلیت را به سایر کشورها گسترش دهد و به‌زودی آن را به زبان‌های دیگر نیز عرضه کند.
 
گوگل علاوه بر این مرکز جستجوی جدید پورتال جدید کووید-19 را نیز در ایالات‌متحده راه‌اندازی کرده است. این پرتال کلیه اطلاعات مربوط به مرکز جستجو را در اختیار شما قرار می‌دهد. گوگل همچنین قصد دارد در آینده این پرتال را نیز به زبان‌های مختلف و مناطق بیشتری در دسترس قرار دهد.


کد مطلب: 60284

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60284/مرکز-جست-وجوی-جدید-گوگل-یافتن-اطلاعات-رابطه-کووید-19-آسان-تر-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir