۰
plusresetminus
شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

بی‌توجهی اپل نسبت به نقص هات‌اسپات شخصی در iOS 13

ایتنا- اسناد جدید افشاشده از اپل نشان می‌دهد که این کمپانی از نقص به وجود آمده برای قابلیت هات اسپات شخصی در iOS 13 و iPadOS 13 مطلع است و در پی راهی برای رفع آن است.
بی‌توجهی اپل نسبت به نقص هات‌اسپات شخصی در iOS 13
اسناد جدید افشاشده از اپل نشان می‌دهد که این کمپانی از نقص به وجود آمده برای قابلیت هات‌اسپات شخصی در iOS 13 و iPadOS 13 مطلع است و در پی راهی برای رفع آن است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به تازگی در رسانه‌های بین‌المللی اسنادی منتشرشده است که نشان می‌دهد اپل از مشکل اتصال مداوم قابلیت هات‌اسپات شخصی در iOS 13 و iPadOS 13 آگاه است.

در حقیقت باید گفت که این نقص موجب شده است که اتصال اینترنت برخی افراد دائماً قطع شود و برخی دیگر نیز اصلا نمی‌توانند به اینترنت وصل شوند.
 

هنوز مشخص نیست که این مشکل چه زمانی کشف شد اما کاربران آیفون و آیپد از iOS 13.1.2 وجود چنین مشکلی را به اپل گزارش کرده بودند.
  
بااین‌حال بر اساس اطلاعات منتشرشده در این اسناد کاربران می‌توانند با خاموش و روشن کردن قابلیت هات اسپات شخصی این مشکل را تا حدی برطرف کنند اما این راه‌حل نیز دائمی نیست.
 
زبان بیان این اسناد نشان می‌دهد که اپل سعی دارد که این مشکل را برطرف کند. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که آیا به‌روزرسانی 24 مارس شامل رفع این نقص  در سیستم‌عامل‌های یادشده خواهد بود یا خیر. اگر این مشکل در به‌روزرسانی یادشده حل نشود باید منتظر راه‌حلی اساسی‌تر برای رفع آن بود.
 
کد مطلب: 60283
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام