۰
plusresetminus
جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

کاهش تاریخی عرضه تلفن‌های همراه هوشمند در پی شیوع کرونا!

ایتنا- گزارش‌های تحلیل گران حاکی از آن است که شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان موجب شده است که بازار تلفن‌های همراه هوشمند شدیدترین افت تاریخ را تجربه کند.
کاهش تاریخی عرضه تلفن‌های همراه هوشمند در پی شیوع کرونا!
گزارش‌های تحلیل گران حاکی از آن است که شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان موجب شده است که بازار تلفن‌های همراه هوشمند شدیدترین افت تاریخ را تجربه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، بسیاری از کارشناسان کاهش تقاضا برای تلفن‌های همراه هوشمند در زمان همه‌گیری ویروس کرونا را پیش‌بینی کرده بودند اما آمار و ارقام فعلی نشان‌دهنده آن هستند که شرایط بسیار سخت‌تر از آنچه تصور می‌شد پیش می‌رود.
 
کمپانی تحقیقاتی Strategy Analytics نشان داده است که عرضه تلفن‌های همراه هوشمند در فوریه نسبت به مدت‌زمان مشابه در سال گذشته کاهش 38 درصدی داشته است و از 99.2 میلیون دستگاه به 61.8 میلیون رسیده است. این شدیدترین افت تاریخ ثبت‌شده در بازار تلفن‌های همراه هوشمند است. دلایل متفاوتی از قبیل عدم توانایی مردم برای رفتن به فروشگاه‌ها یا تعطیلی بسیاری از کارخانه‌های تولیدی به دلیل وجود افراد مبتلا در بین کارمندان موجب بروز چنین افتی شده است.
 
 
 
لیندا سوئی به‌عنوان یکی از تحلیل گران Strategy Analytics به CNBC اظهار کرده است که کاهش شدید نه‌تنها در بین تلفن‌های همراه پرچم‌دار و رده‌بالا، بلکه در تمامی گروه‌های قیمتی دیده می‌شود. همان‌طور که حدس می‌زنید، اوضاع در ماه مارس نیز بهتر نشده است.
 
شیوع ویروس کرونا هم‌اکنون به اروپا و شمال آمریکا رسیده است و همین امر منجر به منجر به محتاط‌تر مشتریان و تعطیلی فروشگاه‌های بیشتری در سراسر دنیا شده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که چین از این مرحله عبور کرده است اما صنعت تلفن‌های همراه تا زمان بهتر شدن اوضاع در همه جای دنیا ادامه خواهد داشت. البته از نشانه‌ها مشخص است که این اتفاق به همین زودی به وقوع نخواهد پیوست.
 
کد مطلب: 60282
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام