۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰

نرم‌‌افزار پادکست‌‌های گوگل با طراحی جدید عرضه شد

ایتنا- گوگل به‌تازگی نرم‌افزار پادکست خود را با طراحی جدید برای برخی از کاربران اندروید عرضه کرده است. خوشبختانه به نظر می‌رسد که در این به‌روزرسانی برخی از مشکلات کاربران با نسخه فعلی برطرف شده است.
نرم‌‌افزار پادکست‌‌های گوگل با طراحی جدید عرضه شد
گوگل به‌تازگی نرم‌افزار پادکست خود را با طراحی جدید برای برخی از کاربران اندروید عرضه کرده است. خوشبختانه به نظر می‌رسد که در این به‌روزرسانی برخی از مشکلات کاربران با نسخه فعلی برطرف شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اصلی‌ترین تغییری که در این نسخه جدید مشاهده می‌شود برخورداری از رابط کاربری سه سربرگی جدید است که تجربه کاربران از این نرم‌افزار را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. سربرگ اصلی یا «خانه» این نرم‌افزار به جای تأکید بیش‌ازحد روی واضح بودن، بیشتر روی علاقه‌مندی‌های فعلی شما تمرکز کرده است.
 
شما با استفاده از آیکون‌های جدید می‌توانید بدون ورود به اپیزود خاصی، چندین اپیزود را دانلود کنید. به‌این‌ترتیب این بخش از رابط کاربری یادآور ترفندهایی است که نرم‌افزار اسپاتیفای در بخش پادکست‌های خود ایجاد کرده است. علاوه بر این آیکون دایره‌ای قرمز رنک موجود در قسمت بالا و سمت راست کاور یک پادکست نشان می‌دهد که اپیزود جدیدی برای گوش دادن دارید.
 
 
 
علاوه بر این به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی امکان دانلود خودکار را برای برخی از کاربران اراده کرده است و آن‌ها با استفاده از این قابلیت می‌توانند به این نرم‌افزار اجازه بدهند که اپیزودهای جدید پادکست‌های موردعلاقه‌شان را به‌صورت خودکار دانلود کند.
 
البته گوگل از ماه مه سال جاری میلادی این قابلیت را به‌صورت مرحله‌ای برای کاربران عرضه کرده است اما به نظر می‌رسد که در این به‌روزرسانی جدید تصمیم دارد تا آن را به‌صورت گسترده در اختیار همه کاربران قرار بدهد. قابلیت جدید دیگر به شما اجازه می‌دهد که برای هر پادکست اعلان جداگانه‌ای تنظیم کنید و به‌این‌ترتیب می‌توانید اپیزودهای جدید را در لحظه گوش کنید.
 
در کل به نظر می‌رسد که اپل همیشه نرم‌افزار پادکست‌های خود را با اندکی تأمل به‌روزرسانی کرده است به همین دلیل بسیاری از نرم‌افزارهای رقیب و مشابه نسبت به نمونه عرضه شده توسط گوگل قابلیت‌های زیادتر و متنوع‌تری دارند . بااین‌حال به نظر می‌رسد که گوگل سعی دارد تا این فاصله را هرچه زودتر از بین ببرد.
 
کد مطلب: 60280
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام