کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه ابزار مراقبت از سلامت توسط اسنپ‌چت برای کاهش اضطراب کرونا

سايت خبری ايتنا , 7 فروردين 1399 ساعت 13:07

ایتنا- اسنپ چت با عرضه قابلیت جدیدی برای نرم‌افزار خود سعی دارد تا با اضطراب حاصل از همه‌گیری ویروس کرونا مبارزه کند.


اسنپ چت با عرضه قابلیت جدیدی برای نرم‌افزار خود سعی دارد تا با اضطراب حاصل از همه‌گیری ویروس کرونا مبارزه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، اسنپ چت از سری قابلیت‌های جدیدی بهره‌مند شده است که می‌تواند به کاربران در مبارزه با اضطراب و افسردگی کمک کند. این قابلیت که « Here For You» نام دارد برای اولین بار در فوریه دیده شد اما این کمپانی اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا آن را پیش از موعد مقرر عرضه کرده است.
 
کاربران اسنپ چت با این قابلیت جدید می‌توانند  با جستجوی عبارت‌هایی مانند «اضطراب، استرس، افسردگی یا مورد تمسخر قرار گرفتن» در این نرم‌افزار منابع سلامت روان موردنیاز خود را پیدا کنند. نتایج جستجو ویدیوهایی از سازمان‌های معتبری مانند Crisis Text Line یا Ad Council را برای کاربر نشان می‌دهد.
 

 
 
اسنپ چت اعلام کرد که علاوه بر این قابلیت‌های از پیش مقررشده روی بخشی کار می‌کند که مخصوص مبارزه با اضطراب ویروس کرونا طراحی شده است و اطلاعات سازمان‌هایی مانند مرکز کنترل و پیشگیری بیماری  ایالات‌متحده یا سازمان جهانی بهداشت را به نمایش درمی‌آورد. این قابلیت در طی هفته آینده برای این نرم‌افزار عرضه خواهد شد.
 
اسنپ چت قبلاً به‌روزرسانی‌های دیگری را در ارتباط با این ویروس همه‌گیر به کاربران خود عرضه کرده است. این شرکت در نمایشگاه خبری روزانه Good Luck America خود اخبار مرتبط با این بیماری را بازتاب داده و با ژئوفیلترهای خود از کاربران می‌خواهد که دستانشان را بشوند و فاصله مناسب را رعایت کنند.
 


کد مطلب: 60271

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60271/عرضه-ابزار-مراقبت-سلامت-توسط-اسنپ-چت-کاهش-اضطراب-کرونا

ايتنا
  https://www.itna.ir