کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نقش جدید عینک‌‌های واقعیت افزوده در مبارزه با کرونا

سايت خبری ايتنا , 5 فروردين 1399 ساعت 9:45

ایتنا- عینک‌های واقعیت افزوده در دوران قرنطینه می‌تواند به‌عنوان ابزاری کاربردی برای کمک به تشخیص و رفع نقص‌های فنی ماشین‌آلات توسط کاربر به کار برود.


عینک‌های واقعیت افزوده در دوران قرنطینه می‌تواند به‌عنوان ابزاری کاربردی برای کمک به تشخیص و رفع نقص‌های فنی ماشین‌آلات توسط کاربر به کار برود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  digitimes، عینک‌های واقعیت افزوده نقش مهمی در کاهش تأثیرات بیماری همه‌گیر کرونا بر عملیات تولید ایفا می‌کنند. به گفته تام لیانگ به‌عنوان مدیر رییس کمپانی سازنده عینک‌های واقعیت افزوده جورجین، این عینک‌ها می‌توانند برای همکاری بین مهندسان تجهیزات و کاربران برای تشخیص نقص‌های مکانیکی به کار بروند.
 
لیانگ دراین‌باره اظهار کرد که ازآنجایی‌که بسیاری از کاربران نمی‌توانند دلیل نقص‌ها را تشخیص بدهند، تولیدکنندگان مجبورند از ارائه‌دهندگان تجهیزات درخواست کنند که مهندسان خود را برای تشخیص و رفع علت این نقص‌ها به محل اعزام کنند.
 

 
 
اما مهندسان با استفاده از عینک‌های واقعیت افزوده می‌توانند از راه دور مشکل را بررسی کرده و کاربران را در برطرف کردن آن و حتی تعویض قطعات موردنیاز راهنمایی کنند.
 
این قابلیت عینک‌های واقعیت افزوده به مهندسان اجازه می‌دهد که به مشتریان در نگه‌داری سیستم‌های ماشینی قدیمی یا نصب ماشین‌آلات جدید بدون خروج از خانه کمک کنند. تأکید بر این موضوع می‌تواند خطر قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا را تا حد بسیار زیادی کاهش بدهد.
 
لیانگ همچنین اعلام کرد که در طول تعطیلات سال جدید چینی در فوریه، شرکت تابعه چینی این کمپانی توانست نقص اسکنرهای توموگرافی یک بیمارستان را از طریق کمک‌رسانی با عینک‌های واقعیت مجازی به‌جای صرف زمان تقریبی 2 تا 3 روز در حالت عادی، طی 20 ساعت برطرف کند.
 


کد مطلب: 60270

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60270/نقش-جدید-عینک-های-واقعیت-افزوده-مبارزه-کرونا

ايتنا
  https://www.itna.ir