کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه قابلیت حالت تاریک برای کاربران دسکتاپ فیس‌‌بوک

سايت خبری ايتنا , 7 فروردين 1399 ساعت 16:56

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که فیس‌بوک درنهایت قابلیت حالت تاریک را برای کاربران نسخه دسکتاپ این شبکه اجتماعی عرضه کرده است.


گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که فیس‌بوک درنهایت قابلیت حالت تاریک را برای کاربران نسخه دسکتاپ این شبکه اجتماعی عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، فیس‌بوک بالاخره به کاربران دسکتاپ خود اجازه می‌دهد که از حالت تاریک استفاده کنند. فیس‌بوک در این رابطه اعلام کرده است که از امروز شمار زیادی از کاربران فیس‌بوک به طراحی دسکتاپ جدید دسترسی پیدا خواهند کرد. حالت تاریک در این طراحی گنجانده شده است و کاربر می‌تواند با ورود به بخش تنظیمات آن را خاموش و روشن کند.
 
عرضه طراحی جدید برای دسکتاپ از مدت‌ها پیش در دستور کار قرارگرفته بود. فیس‌بوک در بهار سال گذشته قول داد که رابط کاربری این نرم‌افزار تمیزتر و سریع‌تر خواهد شد و شمار محدودی از کاربران از ژانویه شانس این را داشتند که این طراحی جدید را تست کنند.
 

 
 
اگر شما نیز از نسخه دسکتاپ فیس‌بوک استفاده می‌کنید احتمالا بنری را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد که از شما در رابطه با تمایلتان برای تست فیس‌بوک سوال می‌کند. در حال حاضر شما هنوز هم می‌توانید از فیس‌بوک کلاسیک استفاده کنید اما طراحی جدید این شبکه اجتماعی به‌زودی به‌عنوان نسخه پیش‌فرض در نظر گرفته خواهد شد.
 
از دیگر تغییرات رابط کاربری فیس‌بوک می‌توان به سربرگ‌های متمرکز برای فیس‌بوک واچ، مارکت پلیس، گروه‌ها و گیمینگ اشاره کرد. حتی اگر کاربران تمامی جنبه‌های این طراحی جدید را نپسندند با قطعیت می‌توان گفت که بسیاری از افراد از حالت تاریک استقبال خواهند کرد. این قابلیت هم‌اکنون روی شماری از نرم‌افزارهای متعلق به فیس‌بوک از قبیل مسنجر، اینستاگرام و واتس‌اپ در دسترس است و زمان آن بود که برای کاربران دسکتاپ فیس‌بوک نیز عرضه شود.
 


کد مطلب: 60269

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60269/عرضه-قابلیت-حالت-تاریک-کاربران-دسکتاپ-فیس-بوک

ايتنا
  https://www.itna.ir