۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۰

آغاز آزمایشی قابلیت جدید اینستاگرام برای پیام‌‌های دایرکت

ایتنا- کدهای استخراج‌شده از نسخه اندروید نرم‌افزار اینستاگرام نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی به‌زودی به قابلیت پیام‌های محو شونده تجهیز خواهد شد.
آغاز آزمایشی قابلیت جدید اینستاگرام برای پیام‌‌های دایرکت
کدهای استخراج‌شده از نسخه اندروید نرم‌افزار اینستاگرام نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی به‌زودی به قابلیت پیام‌های محو شونده تجهیز خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، در آینده نزدیک این احتمال وجود دارد که قابلیت ارسال پیام‌های حذف شونده به اینستاگرام اضافه شود. این پلتفرم که هم‌اکنون در اختیار کمپانی فیس‌بوک است روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که بر اساس آن کاربر می‌تواند چت‌هایی ایجاد کند که پس از خروج از آن‌ها هیستوریشان به‌صورت خودکار پاک شود.
 
جین مانچون ونگ به‌عنوان یکی از محققان نرم‌افزار این قابلیت را کدهای پنهان نرم‌افزار اندروید اینستاگرام پیدا کرده است و در ادامه خبرگزاری TechCrunch نیز از جانب فیس‌بوک تائید کرده است چنین قابلیتی به‌احتمال بسیار زیاد برای اینستاگرام عرضه خواهد شد.
 
 
 
اینستاگرام مدتی است که قابلیت پیام‌های محو شونده را موزد آزمون قرار داده است. برای مثال توسعه‌دهندگان این شبکه اجتماعی در سال 2018 قابلیتی را عرضه کردند که کاربر با استفاده از آن می‌توانست نحوه مشاهده تصاویر و عکس‌ها توسط دریافت‌کننده را مشخص کند. شما می‌توانید به مخاطبان اجازه دهید که تنها یک‌بار تصاویر را ببینند یا بتواند برای مدت‌زمان خاصی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.
 
اگر این قابلیت به همان ترتیبی که ونگ کشف کرده است عرضه شود می‌توان انتظار داشت که پس‌زمینه این دسته از چت‌ها به‌صورت حالت تاریک دربیاید. پنجره این چت پس از خروج فرد پاک می‌شود و در این صورت به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان پیام‌های ارسال‌شده را بازخوانی کرد.
 
کد مطلب: 60268
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام